|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sviiisj!!
|
![]() Møblering av barnerommetHassel skal etterhvert inn på eget rom. Vi har mer enn nok av møbler, så spørsmålet er hvilke møbler som får bli, og hvilke som skal ut? Rommet er ca 12 kvm, men har skråtak.
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Møblering av barnerommetTakk for tips! Etter mye fram og tilbake, ender vi med følgende møblering:
![]() |
#6 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Møblering av barnerommetFargene følger størrelsen, ja (Trofast), men er et par farger å velge mellom til hver størrelse. Hvit eller grønn i små, hvit, rosa eller rød i mellom, og hvit eller blå i store. Vi har valgt en lett blanding vi, men bare én rosa boks da, siden Snurp Junior er gutt... Det gjorde seg fint på rommet som er hvitt, med hvite møbler, men alle detaljer på tekstiler, bilder etc. er i alle slags farger. Jeg ser at Ikea har kommet med røde og blå skuff- og skapinnsatser også til dette. Kan hende vi må supplere litt
![]() |
#7 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Møblering av barnerommetYes! Nå er Herr Kanin i gang med maling av Kløvers rom. Det blir i fargen "lys viol" (Jotun), som kommer til å stå fint til de grønne detaljene (tak-gardin, drage-sengeteppe, barnebord, gulvteppe). Jeg er spendt på hva hun sier når hun kommer hjem fra farmor på søndag! Hun skal få en "trappe-formet" trofast-hylle med grønne og hvite (og kanskje blå og rosa?) kasser/skuffer.
![]() |
#10 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Møblering av barnerommetNå er vi ferdige med å male rommene! Det gjenstår fortsatt litt arbeid inne hos Hassel: bestemme endelig møblering (får vi likevel plass til klesskapet, mon tro? Og maling av kommoden), men Kløvers rom er så og si ferdig (mangler bare oppheng til ledningen til taklampa).
Sist redigert av Kanina : 17-01-10 kl 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Møblering av barnerommet..også skulle jeg helt ha hengt opp noen bilder på den store, åpne veggen, men den er av betong, så jeg tør liksom ikke borre i den (og sånne såkalte betong-vegg-kroker preller bokstavelig talt av).
![]() |
#12 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Møblering av barnerommetSå fint det ble!
![]() |
|
|