|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har dere fryseboks? | |||
Har fryseboks, og kjøleskap uten frysemuligheter |
![]() ![]() ![]() ![]() |
32 | 35,56% |
Har fryseboks, i tillegg til fryseskuffer på kjøleskap |
35 | 38,89% |
Har ikke fryseboks, bare kjøleskap med fryseskuffer |
23 | 25,56% |
Vi har ikke frysemuligheter |
0 | 0% |
Deltakere: 90. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Vi har fryseskap. Hamstrer ikke i Sverige, men leker storkjøkken med jevne mellomrom. Baker 4 brød av gangen og lager middager i stort som fryses ned inkl. en stabel med halvstekte pizzabunner m/tomatsaus liggende.
![]() |
#22 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Akkurat nå har jeg 50/50 delt kjøl og fryseskap. Om litt blir jeg sittende med et bittelite kjøleskap med litt frysemuligheter.
![]() |
#23 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Vi har en liten fryseskapdel i kombiskapet, og i tillegg den minste fryseren som selges. De er begge fylt til randen, gudene vet med hva. Jeg hadde knapt trengt kjøleskap, så dårlig som jeg er til å planlegge måltider og handling.
![]() |
#25 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Vi har fryseskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Jeg har kombiskap med tre fryseskuffer og det holder vanligvis. Tidligere hadde jeg to slike skap, et i kjelleren også, og det var praktisk til spesielle anledninger, både det ekstra kjøleskapet og frysedelen. Men i hverdagen trenger jeg det egentlig ikke. Fryseboks blir lett litt uoversiktlig for meg, så hvis jeg skulle supplere kombiskapet mitt med noe, måtte det ha vært med et lite fryseskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Foreløpig bare fire skuffer under kjøleskapet, men skal gjøre om den lille boden innefor kjøkkenet til spisskammers og da blir det fryseboks der inne + stort kjøleskap istedetfor kjøl og frys på kjøkkenet.
![]() |
#28 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Vi har fryseboks, ikke verdens største, men men. Har kjøleskap uten frysemuligheter..
![]() |
#29 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Vi har tre skuffer under kjøleskap i tillegg til en liten fryseboks vi egentlig ikke har plass til.
![]() |
#30 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Vi har stor fryser og kjøleskap uten frysemulighet. Kjøleskapsdelen blir alt for liten med fryseboks i deler av skapet.
![]() |
#31 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Før vi flyttet hadde vi kombiskap og fryser . Nå har vi separat fryse og kjøleskap . I fryseskapet har vi is , kjøtt , fisk , bær og grønnskaer . Jeg kjøper litt ekstra om jeg kommer over gode tilbud . |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Einsam
|
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Har en svææær fryseboks. Vel, egentlig har vi to da, men bruker bare den ene. Der finnes det kjøtt i ulike varianter, bakst, grønnsaker, ferdiglagde middager som kan varmes opp, isbiter, is, frosne bær og rørt syltetøy osv.. Vi handler kjøtt stort med jevne mellomrom i produsentutsalget til slakteriet |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Vi har fryseboks i tillegg til fryseskap. Kjøleskapet er uten frysemulighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Vi har kjøleskap med frysebok og en stor fryser i tillegg.
![]() |
#37 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?
Vi har lurt på å gjøre det samme. Nå har vi kombiskap. Men jeg er redd det fort blir uoversiktlig og "rotete" i en fryseboks? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
trøtt
|
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Kjøleskap med to skuffer under, og en liten fryseboks (150 l kanskje?). Skuffene var opprinnelig kun til brød og isbiter, men når vi baker nå må vi støtt ned i kjelleren for å få plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinoff fra tørketrommel-tråden: Har dere fryseboks?Hadde kombiskap tidligere ("fryseskuffer på kjøleskapet"), men det var det ikke plass til på det kjøkkenet vi har nå. Vi valgte derfor kjøleskap uten fryser, slik at vi fikk mest mulig kjøleskap og har i tillegg et fryseskap - som fungerer akkurat som skuffene på kjøleskapet bare at det er litt flere skuffer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|