Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Da har jeg bestilt nye navnelapper

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-08, 19:41   #21
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Da har jeg bestilt nye navnelapper

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Får du prosenter av salget eller, Estrella?

I wish.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 19:49   #22
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Ett spørsmål, hva skal man skrive for at man kan bruke dem til alle i familien?
Familien Jensen
Tlf................
Adr...............
Eller?

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 19:52   #23
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Ett spørsmål, hva skal man skrive for at man kan bruke dem til alle i familien?
Familien Jensen
Tlf................
Adr...............
Eller?

Jepp! Det gjorde i hvert fall jeg. Bestilte 1000 med Fam. Jensen og 50 til hver av ungene. Tenkte jeg skulle klistre på filmene våre, for vi husker aldri hvem som låner dem og det er ikke alltid folk husker hvem de låner av heller...

Gammel 17-08-08, 19:55   #24
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Vi har brukt etternavn og telefonnummer. Fungerte greit i liten barnehage, siden vi har et uvanlig etternavn. Da HE begynte på skolen ble forholda så store at etternavnet ikke var nok, så han fikk egne lapper med fornavn etternavn og telefonnummer. Bestiller tilsvarende til JC-skolegutt nå.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 19:58   #25
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Vi har brukt etternavn og telefonnummer. Fungerte greit i liten barnehage, siden vi har et uvanlig etternavn. Da HE begynte på skolen ble forholda så store at etternavnet ikke var nok, så han fikk egne lapper med fornavn etternavn og telefonnummer. Bestiller tilsvarende til JC-skolegutt nå.

Ungene mine er alene på hele skolen med etternavnet sitt, så bare fam. går greit (en går på barneskolen og en begynner nå på ungdomsskolen). Bestilte likevel 50 til hver også da. Koster jo nesten ingen tingder jeg bestilte lell

Gammel 17-08-08, 20:00   #26
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Hmmmm, finnes det ikke markeringspenn da?

Gammel 17-08-08, 20:04   #27
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Standard

Det gjør det sikkert. Men når man ikke betaler mer enn 220 kr for 1000 merkelapper, tror jeg det blir myyye rimeligere i lengden. Kjempebra er de også. Tåler oppvaskmaskin. Har også hatt klistrelappene på ungenes akebrett for maaange år siden og de sitter blegg og er like fine.

Gammel 17-08-08, 20:14   #28
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Der ble min bestilling sparket i gang også.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 20:19   #29
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stryker "as we speek", og hater hvert minutt av det. Vi fikk lappene i posten i går og han begynner på skole i morra, så det må til.

Hva er tagit?

Gammel 17-08-08, 20:24   #30
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Hva er tagit?

Det er festepins som man fester navnebåndene med.
Veldig kjapt å feste, sitter godt, og kan ta den av igjen når plagget er "oppbrukt". Da kan navnebåndet festes på nytt plagg med ny taggit.

Står om den her.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 20:39   #31
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykketrollet, her.

Vi bruker merkelapper fra www.sabo.no

Det er vevde navnebånd som jeg fester med taggit.
Da kan jeg ta av lappen når plagget er ferdig brukt, og kan feste lappen på nytt plagg.
Veldig fornøyd med disse.

Takk! Bestilte her! Har sånne fra navnelappen fra før, men bruker ikke de strykedingsene nei! Har brukt sprittusj...

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 20:50   #32
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi merker dyre plagg med etternavnet og tlf.nr. med merkepenn i tillegg til merkelapp, eller så er det bare klistrelapper på alt. Hver unge har sine egne lapper, for har jeg ikke det så er det et villt kaos i klær. De i barnehagen klarte ikke helt og holde styr på hvem som var hvem sitt når jeg hadde tre ganske tette i samme barnehage, som samtidig er en stor barnehagen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 21:27   #33
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Det gjør det sikkert. Men når man ikke betaler mer enn 220 kr for 1000 merkelapper, tror jeg det blir myyye rimeligere i lengden. Kjempebra er de også. Tåler oppvaskmaskin. Har også hatt klistrelappene på ungenes akebrett for maaange år siden og de sitter blegg og er like fine.

Ja, men de fleste klær kommer med navn og tlf lapp. Da kunne jeg tenke meg å bruke den i stede, koste hva det koste vil.

Gammel 17-08-08, 21:51   #34
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Jeg bruker Alfaprint og de er også utrolig raske. Postet bestilling søndag kveld og varene var levert tirsdag klokken 11 rett i postkassa!

Synes det er veldig praktisk med en kombinasjon av klisterlapper, strykelapper og markeringspenn.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 22:25   #35
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også bestilt! www.nordicprint.no

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 22:39   #36
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Standard

Ja, men de fleste klær kommer med navn og tlf lapp. Da kunne jeg tenke meg å bruke den i stede, koste hva det koste vil.

Hør med Panduro f.eks da. de har sikkert

Gammel 21-08-08, 21:18   #37
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Da har jeg bestilt nye navnelapper

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Jepp, det går fint. Jeg tror vel aldri at vi har opplevd at en merkelapp har falt av. På klær fester man bare merkelappen på vaskelappen foreks. Og dresser ol. har jo ofte et "felt" til navneskriving som man kan klistre på lapper.
Vi har ikke strykejern, for å si det slik.

(De har forresten ikke falt av verken i vaskemaskin eller oppvaskmaskin, man kan jo klistre på matboksen osv. også.)

Aminta: Hvor har du bestilt klistrelapper som holder i vask?

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 21:37   #38
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jo, det får du kjøpt hos de aller fleste bokhandlere. Bare spør etter penn for merking av klær.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 22:18   #39
vickyw
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2008
vickyw har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg syns de merkelappene er genial speiselt på klær som ull og andre plag som ikke har merklapper på. Men jeg bruker også å skrive på med merkepenn for klær, fort og greit.

vickyw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 22:39   #40
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Da har jeg bestilt nye navnelapper

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Aminta: Hvor har du bestilt klistrelapper som holder i vask?

De fra navnelapper.no.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.