|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Multitaskingmaniac
|
Mer ull ... Pysj?Jeg trenger snart ullpysj til han som sparker av seg dyna hele tiden. Hadde en i ullfrotte fra nøstebarn i vinter, men jeg var ikke så fornøyd med kvaliteten (i forhold til den stive prisen).
|
|
|
#2 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mer ull...pysj?Propellen hadde Joha sin hele ullpysj i fjor. Var kjempefin.
|
|
|
|
#4 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Mer ull...pysj?Vi har brukt Janus-pysjene (mulig det er det som er lekedress) siden hun var baby. Synes de er kjempegode og tåler vask etter vask. Hun er alltid godt temperert.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Mer ull...pysj?Vi har brukt Janus prinsesseulldresser, og er veldig fornøyde med de, men vil, for nysgjerrigheten sin skyld, prøve en krinkelulldress også. Den er og fra janus forresten.
|
|
|
#7 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Mer ull...pysj?Vi har også brukt en heldress fra Janus til minstesnuppa, som nekter å bruke dyne. Synes som flere sier her at kvaliteten er god, de har blitt mye vasket! På de kaldeste dagene har vi brukt Nøstebarn sin isteden, siden denne er tykkere.
|
|
|
#8 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Mer ull...pysj?JOHA har også noen gode der.
|
|
|
#11 |
|
Live and let live
|
Sv: Mer ull...pysj?
Lenke?
|
|
|
#14 |
|
Står på egne ben
Sv: Mer ull...pysj?Vi bruker enten ullpysj fra Båndsull med fot, eller ullpysj fra Krokofanten uten fot og med tynne ullsokker til. Båndsullpysjene har jeg vært mere fornøyd med enn Nøstebarnpysjene. Jeg kjøper aldri offwhite pysjer lenger. Har lært. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Multitaskingmaniac
|
Så fine! Hvem er hvem? (altså hvor er de kjøpt
|
|
|
#16 |
|
Står på egne ben
Den første på dokka er pysj i ubehandlet ull fra Båndsull. http://www.bansull.no/maindesign.asp?aid=10666&gid=5298 |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Skal rømme
|
Sv: Mer ull ... Pysj?Anbefaler også bånsull sine med fot. Jeg vasket med milo på ullprogram, og det gikk greit det også, selv om de ble litt tynne i føttene etterhvert. Vasket de ikke særlig ofte, kanskje annenhver uke eller noe, med mindre det kom noe ekkelt søl på.
|
|
|
#20 |
|
Kykkeliky !
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Sv: Mer ull ... Pysj?Vi har hatt NB sin, og bånsull men jeg faller alltid tilbake på Troll. Knall fine !
|
|
![]() |
|
|