|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
Geox joggesko som trekker vannKjøpte Geox joggesko til sønnen i sommer. Han har hatt det i flere år tidligere, og har vært veldig fornøyd med dem. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Geox joggesko som trekker vannPoden har hatt et par, aldri mer.
|
|
|
#3 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Geox joggesko som trekker vannJeg har kjøpt Geox joggesko tidligere, men de to siste årene har jeg vært skuffet over kvaliteten. Den har blitt dårligere. Så her i huset er det slutt på å kjøpe Geox, annet enn i sandaler. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Geox joggesko som trekker vannVi har Geox joggesko til eldstemann. De trekker ikke vann, men er blitt veldig fort slitt, blant annet hull i sålen osv. Det eneste jeg er fornøyd med er at han ikke svetter så mye i disse skoene. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
![]() |
Sv: Geox joggesko som trekker vannTakk for svar. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Geox joggesko som trekker vannDere burde fått nye sko av butikken. Det er utrolig dårlig service at de ikke tilbyr det. Når du kjøper noe som er ment å vare lenge så skal det ikke være ubrukelig etter 6 uker. Sa de at du ikke kunne få nye? Jeg har alltid fått nytt når jeg har klaget på så opplagte ting (ikke Geox, det har jeg aldri hatt). |
|
|
|
|
|
#7 |
|
I mål
|
Sv: Geox joggesko som trekker vannJeg kjøpte første gang i år og de ble utrolig fort slitt. Det første paret ble det faktisk hull på etter 1 dag :shock: . Da klagde jeg og fikk nytt. Det andre holder ennå (annen type), men er slitte og gummien foran gikk fort. Jeg synes Skofussko faktisk holder bedre, og det blir nok ikke Geox et annet år. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
I farta ...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Geox joggesko som trekker vannJeg kjøpte et par Geox joggesko til Snuppa på salg i vinter. Hun begynte først å bruke dem nå i høst, for de var litt store. Så langt har de funka fint. Hun har også et par arvede Geox etter nabojenta som vokser så fort at hun knapt rekker å bruke klær og sko. Ja, og så kjøpte jeg visst et par Geox sandaler til Snuppa på halv pris for å ha i barnhagen. Det har ikke vært noe å si på kvaliteten på de skoene jeg har vært i befatning med enn så lenge. Men jeg er ikke helfrelst ift joggeskoene fra Geox. Generelt synes jeg at de er ganske tunge og stive. Og dyre. Geox-sandalen virker imidlertid veldig OK |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Geox joggesko som trekker vannWHAT? Ikke noe å gjøre med det?? De skal vel ta skoen tilbake og kontakte produsenten, det er det de skal gjøre med det!!!!
|
|
|
#10 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Geox joggesko som trekker vann
|
|
|
#11 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Geox joggesko som trekker vannVi har Geox til guttungen, Sports...de har vært kjempegode og holdt seg siden i våres uten særlig slitasje!! Men du burde jo så absolutt få nye sko i butikken, 6 uker er håpløst og der burde de legge seg flate og ikke bare be deg kjøpe nye sko...
|
|
|
#13 |
|
Ute på tur
|
Sv: Geox joggesko som trekker vannJunior har hatt Geox joggesko og blinkesandaler i sommer og begge har holdt kjempebra. Sandalene blinker fortsatt og er fortsatt veldig pene, selv om de er mye brukt. Joggeskoene er mer herpa, siden Junior bruker toppen av skoen til å bremse med når han sykler.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Geox joggesko som trekker vannVi har hatt utallige geox sko, og jeg må si at jeg er veldig fornøyd. Bortsett fra vinterskoene i fjor, men da fikk jeg tilgodelapp helt på tampen av sesongen. |
|
|
|
![]() |
|
|