Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Høstdress i strl 104

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-08, 09:51   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Høstdress i strl 104

Noen som har tips til høstdress i strl 104? Reima har vel noen, er det andre alternativer som er nesten like bra men rimeligere?

Bogerud har noen, men de er så stygge syns jeg. G-sport annonserer HH-dresser til 900, men det er vel Reimapris, eller?

Jeg kan gjerne kjøpe dress brukt også, hvis noen har en for salg.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 09:59   #2
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Høstdress i strl 104

Vi kjøpte en dress fra Reflex i fjor, som hadde uttakbar ulldress inni, akkurat som en Troll Classic dress. Den holdt faktisk Bergens-regnet ute.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 14:09   #3
Left
Passiv

Standard

Reflex kan jeg anbefale også ja.
Det er jo mange som selger dresser av god kvalitet, men som er litt billigere enn Reima

Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 14:11   #4
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Veldig fornøyd med reflexdressen!
Fine er de også. Slitesterke og like vanntette som Reima sine.

Gammel 28-08-08, 16:48   #5
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mine bruker gamle HH-dresser, eventuelt regnklær når det er vått. Det funker i grunnen helt fint. Har aldri hatt behov for Reima eller andre kostbare merker i vår- og høstmånedene. Nå har jeg forresten kjøpt en Troll-dress med uttagbart ullfor, så det er jo forsåvidt en helårsdress og kan kanskje være en grei investering?

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-08, 16:52   #6
Moria
Aktiv

Moria sin avatar

Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Henger meg på Reflex anbefalingen. Mye for pengene.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.