|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sorelsko - er denne vanntett?Jeg er ikke så bevandret på nettbestilling av sko og
|
|
|
#3 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Sorelsko - er denne vanntett?ja, den tok jeg og Joika
|
|
|
#4 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sorelsko - er denne vanntett?Så vidt jeg kan se så er det like sko som vi har. De er ikke vanntett hele veien opp. Kun opp til ca ankelhøyde. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sorelsko - er denne vanntett?Denne modellen skal være vanntett helt opp.
|
|
|
#7 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Sorelsko - er denne vanntett?ser største str er 7 for barn, på XXL sine sider står det at det bør tilsvare en fotlengde på 25,33. Er det slik at foten til barnet kan være max 25,3 tror dere, eller er det total lengde på ionnersålen??
|
|
|
#8 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sorelsko - er denne vanntett?Jeg syns de fungerer greit. Har brukt slike sko i 2-3 sesonger til barn mellom 5-år. De fuker dårlig i slapsevær (i hvertfall om man må tråkke i søledammer), men er god og varm når det er skikkelig vintervær. De blir sjelden våt helt gjennom, men selve støveldelen blir fuktig, så støveltørkeren er flittig i bruk. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Sorelsko - er denne vanntett?Vi har sånne sko til TurboTrollet. Han ble våt et par ganger i vinter, når det var veldig vått, men skoene holdt ham varm allikevel. Ull er genialt. |
|
|
|
#10 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sorelsko - er denne vanntett?Vi har hatt sånne støvler i to sesonger. De er nesten helt vanntette i skaftet, i alle fall så lenge det vanntette laget inni er helt. Første sesongen opplevde vi at det sprakk opp. Fram til det hadde ungene holdt seg tørre i skikkelig slapsevær.
|
|
|
#11 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sorelsko - er denne vanntett?Hadde Sorell til puddingen ifjor og han ble aldri våt. Bare hvis han sto med vann til langt opp på skaftet. |
|
|
|
![]() |
|
|