|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er Viking Goretex sko gode?Tenkte jeg skulle se på det til Christian og kom over et par som jeg synes så greie ut.
|
|
|
#3 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Er Viking Goretex sko gode?
Høres bra ut. Christian er jo en skikkelig utegutt. Men er de veldig dyre? Koster de mer en 1.000,-?
|
|
|
#5 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Er Viking Goretex sko gode?Femåringen har hatt to par med Viking Goretex. Vi har vært veldig fornøyde. Jeg har hørt noen si at de synes sålene er veldig glatte, men kan ikke si at jeg selv har tenkt over det.
|
|
|
#6 |
|
Viser tenner
|
Sv: Er Viking Goretex sko gode?Vi har vært veldig fornøyde med de Viking gore texene vi har hatt. De har holdt ungene varme og tørre, og jeg synes faktisk at de har vært mer slitesterke enn mange av konkurentene (Ecco, Timberland og Geox). Dessuten er de av de rimeligste gore tex skoene. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Viking Goretex sko gode?Det er flotte sko. Slitesterke. Jeg kjenner noen som syns barna blir kalde på beina i dem, men jeg tror det avhenger mer av ungene enn av skoene.
|
|
|
#8 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Viking Goretex sko gode?Vi hadde dem til snuppa i fjor og var veldig fornøyd. Ikke våt eller kald en eneste gang. Jeg mener vi betalte 750 for dem.
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Er Viking Goretex sko gode?De skal være gode, ja, men i fjor hadde jeg et par med Viking Gore Tex joggesko (barnesko) til meg selv, og de var grusomme! De var veldig stive å gå med og sålen føltes veldig ufleksibel...
|
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Er Viking Goretex sko gode?De er helt sikkert gode, men vi har brukt mest Ecco og litt Primigi, så jeg kan egentlig ikke uttale meg. Jeg har imidlertid et par Viking Goretex til meg selv. Vintersko. De er varme, ja, men stive og vonde å gå i. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Sv: Er Viking Goretex sko gode?Har grublet på disse til vinteren her også.. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Jeg ble frisk!!
Sv: Er Viking Goretex sko gode?Vi har ikke erfaring med dem, men har sett på de.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Er Viking Goretex sko gode?Jeg var i butikken og leverte inn et par i dag. Av den nederste typen du viser tror jeg. |
|
|
|
#15 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Er Viking Goretex sko gode?Vi er ihvertfall fornøyde med våre Viking Goretex Joggesko.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Viking Goretex sko gode?Vi har hatt Viking goretex i flere vintre nå, og har vært fornøyd. Helt på slutten av vinteren har det hendt at de har trekt litt vann, men da har jeg fått byttet dem i butikken. Viking joggesko i goretex har jeg selv, de er vanntette men tunge og stive å gå i. Jeg kjøper sko hos OBS, de er greie hvis man må reklamere på noe. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Viking Goretex sko gode?Storebror fikk et par Viking goretex sko i vinter (ligner litt på de øverste) og vi var forøyde med dem. Jeg kjøpte i utgangspunktet et par Kamik-sko men de ble han klissvåt inni av. Om det var en lekkasje i dem eller om han bare ble varm vet jeg ikke, men Viking-skoene var mye bedre. Storebror bor i sånne ullblandingsskokker hele vinteren og han ble ikke kald i Viking-skoene. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Er Viking Goretex sko gode?Storesøster har de høye og hun hater dem. De er veldig stive og ubevegelige.
|
|
|
#19 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Er Viking Goretex sko gode?Turbo har hatt ett par viking vintersko. Stive og ekkle.
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Er Viking Goretex sko gode?Tror egentlig det må ha vært noe feil med membranen på akkurat mine sko. Det er sånt som kan skje uansett merke. Har hatt Viking tidligere, og de var tette. Det er gode sko, med ullblaningssokker i ja. |
|
![]() |
|
|