Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stemmer du FrP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet
Nei, absolutt ikke! 155 86,59%
Ja, selvfølgelig! 24 13,41%
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-06, 20:39   #121
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Jeg kjenner forøvrig folk som stemmer FrP, og jeg hadde aldri drømt om å kalle dem mindreverdige. Ærlig talt, det er lavmål.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 20:40   #122
Boo
Fullverdig medlem

Boo sin avatar

Hvor: Østen for måne, vesten for sol.
Boo har et hav av muligheter foran seg
Standard

FRP har jeg aldri stemt på, og slik håper jeg at det fortsetter.

Jeg himler dog litt med øynene her over enkelte utbasuneringer. Hva er det som får noen til å konkludere med at FRP-velgere er mindreverdige mennesker?? At man kan ha fordommer mot dem er en ting, men å kalle dem mindreverdig? Jeg undres litt over slikt jeg da ...

Boo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 20:42   #123
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stemmer DPP! Neida, jeg gjør ikke det. Jeg kaster ikke bort stemmen min heller. Men jeg har veldig sansen for de, da

Men når vi snakker om personhets, hva legger dere i "mindreverdig" Jeg mener at det man stemmer på sier ganske mye om personlighet, og at man har motforestillinger mot personer som stemmer motsatt er en ærlig sak. Det spørs som sagt hvor langt man vil trekke det: vil man unngå personen, ikke ha personen i sin omgangskrets, ikke være bestevenn, ikke låne bort sukker, la være å gå på feste sammen med, aktivt diskriminere, hetse, banke, slå, spytte på, nekte å hjelpe, etc etc ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 20:46   #124
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg stemmer DPP! Neida, jeg gjør ikke det. Jeg kaster ikke bort stemmen min heller. Men jeg har veldig sansen for de, da

Men når vi snakker om personhets, hva legger dere i "mindreverdig" Jeg mener at det man stemmer på sier ganske mye om personlighet, og at man har motforestillinger mot personer som stemmer motsatt er en ærlig sak. Det spørs som sagt hvor langt man vil trekke det: vil man unngå personen, ikke ha personen i sin omgangskrets, ikke være bestevenn, ikke låne bort sukker, la være å gå på feste sammen med, aktivt diskriminere, hetse, banke, slå, spytte på, nekte å hjelpe, etc etc ...

Jeg stemte DPP i 2001.
Jeg var just flyttet tilbake til Norge og hadde ikke satt meg inn i den norske politikken. Min måte måte og stemme blankt på

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 21:02   #125
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Jeg stemmer FP

Yes! HP for President!

Gammel 21-11-06, 21:07   #126
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg har aldri stemt FrP. Og jeg tviler for at de blir noe alternativ for meg noensinne.

Gammel 21-11-06, 21:12   #127
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Yes! HP for President!

Harry Potter???

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 21:13   #128
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg stemmer ikke FrP.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 21:16   #129
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Harry Potter???

HP, forumadmin.:
http://www.foreldreportalen.no/forum/member.php?u=1

Gammel 21-11-06, 21:16   #130
Dolly
Køntri-star

Dolly sin avatar

Hvor: Klepp
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

jeg har stemt både krf og frp.. det skulle gått ann å stemme på 2 synes jeg

men jeg har ikke fulgt med i politikk i det siste, vet ikke hva jeg skal stemme neste gang..

hvofor er det så fælt å stemme frp egentlig?? her hvor jeg bor er det det som er det mest vanlige

Gammel 21-11-06, 21:17   #131
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

Du hadde virkelig likt deg her i Texas, tror jeg. Men det kan det jo se ut som du gjør også, etter utseendet å dømme.

Gammel 21-11-06, 21:19   #132
Dolly
Køntri-star

Dolly sin avatar

Hvor: Klepp
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Du hadde virkelig likt deg her i Texas, tror jeg. Men det kan det jo se ut som du gjør også, etter utseendet å dømme.

Ja jeg kommer nok til å reise til texas hvis vi reiser til usa til neste år

Gammel 21-11-06, 21:32   #133
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg stemmer ikke FrP, men det er ikke umulig at jeg gjør det en gang. Og det er en viktig grunn til det, jeg vil nemlig gi dem muligheten til å sitte i regjering en gang. Jeg tror nemlig at så lenge ingen av de andre partiene vil samarbeide med dem, så vil de bare vokse seg større. Men hvis de får sjansen i regjeringen, og blir nødt til å bryte alle løftene sine fordi det ikke er praktisk og økonomisk gjennomførbart, da vil folk våkne og skjønne at det kanskje ikke er så lurt å stemme FrP likevel. Da tror jeg de vil dumpe ned under 10% rimelig kjapt, muligens enda lenger ned også.

Og dette er jeg faktisk enig, med untak av at jeg ikke kommer til å stemme på dem... Men gi dem en sjanse, enten blir jo alt helt fantastisk og alle som er i mot og har fordommer må bryte sammen og si at vi tok feil, eller så blir det motsatt....

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 21:59   #134
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har aldr stemt Frp, og tror heller ikke jeg kommer til å gjøre det.

Utenom det så har jeg vel vært innom de fleste partier

Gammel 21-11-06, 21:59   #135
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Yes! HP for President!

Ja!

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 22:10   #136
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

men jeg har ikke fulgt med i politikk i det siste, vet ikke hva jeg skal stemme neste gang..

hvofor er det så fælt å stemme frp egentlig?? her hvor jeg bor er det det som er det mest vanlige

:grøss:
Jeg som akkurat skulle til å si at jeg faktiskt syns KrF er like ille som FrP

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 22:13   #137
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nei, jeg kommer aldri noensinne til å stemme FRP.

Kristin Halvorsen har helt klart gjort sine feil, men hva slags dom kakekasteren evt. kommer til å få (saken er utsatt) kan ikke hun akkurat lastes for.

Jo!! Gleder meg til hun må gå Hun lovet å gå av hvis det ikke blir full bhg dekning..........

Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 22:15   #138
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Og dette er jeg faktisk enig, med untak av at jeg ikke kommer til å stemme på dem... Men gi dem en sjanse, enten blir jo alt helt fantastisk og alle som er i mot og har fordommer må bryte sammen og si at vi tok feil, eller så blir det motsatt....

Om et under skulle skje og Frp kommer igjennom med sine hjertesaker og lykkes i sin politikk, så er det ikke dermed sagt at man har tatt feil. Joda, det kan sikkert bli behagelig med billig bensin, fine veier, billig alkohol og pensjonisttilværelse på Playa ett eller annet. (Jeg ser nå bort fra alle de andre ubehagelighetene som vil følge.) De etiske og politiske forskjellene vil allikevel være der.

For øvrig liker jeg statistikken over her. Med tanke på fordeling rødt/blått. Måtte dette bli neste valgresultat.

Gammel 21-11-06, 22:39   #139
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud, i dette landet har det jo så og si ingen konsekvens om man stemmer det ene eller det andre, ser dere ikke det? Ingen får jo sitte lenge nok til å gjøre noen forandringer som monner den ene eller den andre veien, og grasrota vil bare ha forandringer så de skal få noen nye c-kjendiser å lese om når de er lei av de forrige. Dessuten er partiene som kommer til makta her ganske så samkjørte når alt kommer til alt. Dvs i praksis.

Har aldri stemt FrP selv og kommer nok ikke til å gjøre det. Jeg veksler mellom Høyre og Venstre, og i praksis vil vel det bety rett frem?

Vel. Men når man først er kategoriske og fordømmende og setter velgere i de stringente båsene mange her har gjort - da kan det lønne seg å bli kjent med noen nye mennesker kanskje? Virkeligheten er nok mer nyansert.

Og siden man først skal være litt kjepphøye i denne tråden - ja så slenger jeg ut MIN største skepsis: Illsinte unge sosialister som dirrer av harme mot den urettferdige verden, som glatt tørner blåere enn blått når de 20 år senere sitter med arvede penger og/eller godt betalte jobber. Da skal det IKKE deles med fellesskapet nei!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-06, 22:47   #140
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

For øvrig liker jeg statistikken over her. Med tanke på fordeling rødt/blått. Måtte dette bli neste valgresultat.

Hvilken statistikk? Avstemningen var da ikke om man stemmer rødt eller blått?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.