Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en god drikkeflaske

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-08, 12:44   #1
Left
Passiv

Standard

Anbefal meg en god drikkeflaske

Synes de blir så fort ødelagt. Har hatt noen i metall, men der er halsen så trang at jeg kjenner jeg blir litt - i forhold til om den blir ren nok inni.
Hvilken drikkeflaske har du til barnet ditt, og hvor har du kjøpt den?

Svar med sitat
Gammel 30-08-08, 12:54   #2
TBM
Passiv

Standard

Sv: Anbefal meg en god drikkeflaske.

Jeg liker godt plastikkflaskene fra Nike. Du får kjøpt de på sportsbutikker rundt om kring. De lekker heller ikke og ungene slipper å tenke på å trykke ned noe som helst!

Svar med sitat
Gammel 30-08-08, 13:54   #3
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal meg en god drikkeflaske

Mine to har drikkeflasker fra Zigg.

De er ikke i daglig bruk, men brukes ofte.

Gammel 30-08-08, 14:10   #4
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Barnet mitt har ei kjempegod halvlitersflaske fra Bergans.
Jeg har et par Bavacflasker, men synes ikke tuten er tett når den står i sekken, så jeg skal kjøpe samme type som barnet mitt har. Den er genial.

Gammel 30-08-08, 15:26   #5
Left
Passiv

Standard

Sv: Anbefal meg en god drikkeflaske.

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Jeg liker godt plastikkflaskene fra Nike. Du får kjøpt de på sportsbutikker rundt om kring. De lekker heller ikke og ungene slipper å tenke på å trykke ned noe som helst!

Er det denne du mener?

Svar med sitat
Gammel 30-08-08, 15:29   #6
Left
Passiv

Standard

Noen som har testet disse?

Svar med sitat
Gammel 30-08-08, 15:53   #7
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har noen av samme merket som de du viser bilde av rett over her, men med vanlig skrulogg og tut. De er kjempegode!

Gammel 30-08-08, 16:54   #8
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg har kjøpt de flaskene til alle mine tre unger. Endelig funnet en flaske som ikke lekker.
Eldstemann på 12 år sier at dette er den beste flasken han har hatt og han har hatt mange forskjellige typer.
De to andre er også kjempefornøyde med flaskene.

Gammel 30-08-08, 22:11   #9
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elis, her.

Jeg har kjøpt de flaskene til alle mine tre unger. Endelig funnet en flaske som ikke lekker.
Eldstemann på 12 år sier at dette er den beste flasken han har hatt og han har hatt mange forskjellige typer.
De to andre er også kjempefornøyde med flaskene.

Hvor kjøpte du de?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-08, 22:12   #10
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har masse ræl i plast. Og 1 Zigg. Den er bra synes jeg.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-08, 22:13   #11
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Disse har ei venninne av meg til seg sjøl og datteren. Hun sier de er suverene. Jeg har lett, men finner dem ikke.

Gammel 30-08-08, 22:15   #12
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Mulig jeg er enkel, men jeg bruker vanlige halvlitersflasker.

Gammel 30-08-08, 22:17   #13
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Anbefal meg en god drikkeflaske

Her bruker vi Sigg eller Imsdalflasker.
(www.sigg.com)

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-08, 22:23   #14
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bruker Zigg og vasker dem i oppvaskmaskin.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-08, 22:27   #15
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

De flaskene fra Camelbak så jeg på Barnas Hus i dag. :åpplyser:

Gammel 30-08-08, 22:40   #16
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Hvor kjøpte du de?

Jeg kjøpte de på jobben.

Gammel 31-08-08, 20:37   #17
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Mulig jeg er enkel, men jeg bruker vanlige halvlitersflasker.

Det er jo ALT for lettvint kan du skjønne

Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 20:45   #18
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Det er jo ALT for lettvint kan du skjønne

Det enkle er ofte det beste... og for å unngå "saft-presset" på tur i barnehagen og skolen putter jeg en vakker sitron eller appelsinskive nedi vannet sånn at alle de andre barna blir grønn av misunnelse.

Gammel 31-08-08, 20:52   #19
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poden bruker kun Sigg, vi er foreløpig fornøyd iallefall. De kamelgreiene så jo fine ut, men jeg må innrømme at jeg sliter med flasker hvor man kan se innholdet. Poden har en tendens til å dele maten sin med vannet i flaska.

Gammel 31-08-08, 21:25   #20
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elis, her.

Jeg kjøpte de på jobben.

Da må jeg vel innom en tur der snart. Pris?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:47.