|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dårlig service på Olsen (Barnas Hus) på Tvedt-senteretJeg må bare høre om det bare er jeg og venninna mi som har så dårlige erfaringer at vi aldri noensinne kommer til å sette våre ben der mer? Servicen er så elendig at jeg spyr!
|
|
|
#2 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Dårlig service på Olsen (Barnas Hus) på Tvedt-senteretNøyaktig slik jeg har opplevd de på Barnas Hus i Sandvika også! Men jeg har fått veldig god service fra hovedkontoret og fra en avdeling inne i Oslo som ordna opp når Sandvika ikke evnet å putte en OTH slange i en konvolutt og sende den til meg. Kjøpte vogna i april-mai og hadde jeg ikke i fortvilelsen ringt hovedkontoret så hadde jeg fortsatt stått uten slange til dekket på den spiller nye OTHen min enda (fikk den for ca. 1 uke siden, et par dager etter at den andre avd fikk oppdraget).
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Dårlig service på Olsen (Barnas Hus) på Tvedt-senteretMerkelig at de ikke forstår at de jager vekk kundene sine ved å behandle folk sånn. Det er greit at man skal ha matpause, men jeg har alltid hørt at kunden kommer først. Det forutsetter jo selvsagt at køen ikke er endeløs, men at man kan se seg mål på å hjelpe en til før man går til pause. |
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Dårlig service på Olsen (Barnas Hus) på Tvedt-senteret
Helt enig, jeg gikk ofte ut fra pauserommet for å hjelpe kunder om det hopet seg opp da jeg jobbet i butikk. Sånn måtte man jo regne med, og vi fikk alltid skryt for servicen vår.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Dårlig service på Olsen (Barnas Hus) på Tvedt-senteretATS har jeg ikke sett på, men Babyjogger City Elite har vel heller ikke helt 100% flat rygg, men de legges jo så høyt opp, at de kommer ikke i den knekken i setet. Vet at det også finnes spedbarnsinnlegg eller hva de kaller det til flere vogner, slik at det skal kunne brukes fra nyfødt. GT har bla. vet jeg. |
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Dårlig service på Olsen (Barnas Hus) på Tvedt-senteretOm jeg hadde opplevd dette tror jeg at jeg hadde sendt en mail og informert dem om hvordan jeg opplevde butikken deres. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Her gikk ryggen bare halvveis ned, ungen satt nesten oppreist selv i liggende stilling. Jeg spurte om tips, og da burde hun nevnt spedbarnsinnlegg, det sa hun ikke noe om. Hun viste meg en Buggis til 2000,- kroner og jeg ble litt ellevill, men også der var ryggen såpass høyt oppe.
Jeg tror jeg kommer til å gjøre dette ja, for jeg har nå snakket med flere som også har dårlige erfaringer med den butikken og sånn skal det jo ikke være. Jeg kjenner ei som jobber der, så jeg skal høre med henne først, høre hva hun selv har å si. Hun er veldig hyggelig og imøtekommende privat.
|
|
|
#8 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dårlig service på Olsen (Barnas Hus) på Tvedt-senteretJeg har opplevd lignende dårig service på Barnas Hus i Sandvika. At visse personer jobber i butikk er helt utrolig.
|
|
|
|
#9 |
|
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Dårlig service på Olsen (Barnas Hus) på Tvedt-senteretJeg har også opplevd dårlig service på Barnas Hus på Sandvika Storsenter: |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nymotens gammeldags
|
|
|
#11 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Dårlig service på Olsen (Barnas Hus) på Tvedt-senteretVarierer litt i Trondheim og, synes Barnas Hus på Lade er bedre enn på Tiller.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Dårlig service på Olsen (Barnas Hus) på Tvedt-senteretEn Buggis til 2000,-? |
|
|
|
#13 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dårlig service på Olsen (Barnas Hus) på Tvedt-senteretModerer innlegget ditt litt her så sender du det som mail til dem.
|
|
|
#14 |
|
Nymotens gammeldags
|
|
|
#16 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Dårlig service på Olsen (Barnas Hus) på Tvedt-senteretJeg har handlet en god del der og aldri opplevd at servicen har vært dårlig. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Dårlig service på Olsen (Barnas Hus) på Tvedt-senteretDa har jeg sikkert bare vært uheldig. Men jeg klarer liksom ikke helt å forstå at når ansatte kan behandle kunder som luft på den måten (det var jo snakk om flere) så har de bare hatt en dårlig dag alle sammen. Jeg er skeptisk. De trenger nok en oppstrammer.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Dårlig service på Olsen (Barnas Hus) på Tvedt-senteretDet der minner meg om Reflexbutikken i Tromsø. Utrolig dårlig service. Helt elendig. Søsterbutikken derimot har glimrende service, men de har bare klær, ikke utstyr. |
|
|
|
#19 |
|
Tatt på
|
Sv: Dårlig service på Olsen (Barnas Hus) på Tvedt-senteretJeg har fått veldig god service når jeg har handlet der, heldigvis. Halv pris på vogn siden den var veldig forsinket fra leverandør, rask til å sjekke på lageret om det var noe vi ikke fant i butikken og hjelp til å få store ting ut til bilen når jeg handlet som høygravid blandt annet.
|
|
|
#20 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De er jo en gjeng med rotehuer da! Dårlig med hjelp i den butikken!
|
![]() |
|
|