Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Er noen av disse vognene ok?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-08, 20:42   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er noen av disse vognene ok?

Enda mer vognmas fra meg, dere er vel drittleie. Jeg er bare så redd for å kjøpe katta i sekken og nå er vi så pengelens.

Jeg kom nettopp over disse rimelige vognene:

In Step

Baby Trend

GT sportsvogn

Panther junior vogn

GT Sport

MÅ ha full liggestilling, og flere av de jeg har ringt tar ikke tlf, så jeg lurer på om noen her inne vet mer om disse vognene? Har jo ikke HØRT om halvparten på listen engang. *skeptisk*

Gammel 31-08-08, 20:43   #2
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er noen av disse vognene ok?

Baby Trend er fra Netthandelen, og ikke noe særlig. (Var i hvert fall ikke det for 3 år siden.)

Gammel 31-08-08, 20:46   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, notert.

Jeg ble vill da jeg kom over denne, men de svarer verken på tlf, mail eller sms, og jeg blir mer og mer utålmodig. Jeg har så lyst på den vogna!

Gammel 31-08-08, 21:13   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

GT og instep har jeg hørt en del godt om. Var jo veldig greie priser.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:14   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ville valgt GT. Men ville sett etter en med svingbart forhjul.
Tror den heter GT safari.

Edit: Ja det gjør den. Fant en her.

http://www.finn.no/finn/bap/object?f...02&WT.svl=Link

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:25   #6
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Er noen av disse vognene ok?

Absolutt en med svingbart forhjul, Iset. Og ikke Buzz, den varer ikke ut vognperioden engang.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:27   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Er noen av disse vognene ok?

Tenkte jeg ikke skulle si det , men nei. Ikke buzz.

Det er IKKE lurt å prøve å spare og spare på en vogn. Derfor greit at du har denne mase tråden. Sparer du for mye gjør det enten at du må ut med mer penger innen kort tid. Eller at du får et UTROLIG dårlig forhold til vognbruk.

God vogn er alfa omega spør du meg.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:32   #8
ElseMarie
Fullverdig medlem

Medlem siden: Aug 2008
ElseMarie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ville også sett etter en med svingbart framhjul!

Håper du finner noe som passere dere og lommeboka!

ElseMarie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:33   #9
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville også styrt unna Buzz...ganske raklete vogn som fort blir liten; og den tåler veldig lite, metallet brukt i vognen er altfor mykt, som hos Zapp...bare at Zapp jo er en enklere trille, Buzz burde tåle mer!!

In Step har jeg hørt mye bra om, men hadde foretrukket en vogn med svingbart forhjul ja!

Gammel 31-08-08, 21:44   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Takk folkens! Buzzen var solgt, og jeg kan tydeligvis si takk og lov for det.

Det ble denne:

http://www.finn.no/finn/bap/object?f...07&WT.svl=Link

Den har svingbart forhjul som kan låses. Jeg har hørt mye bra om denne. Ei venninne som har EKSTREM vogndilla og har jobbet i barneutstyrsbutikk sa jeg burde gå for denne om jeg ikke hadde råd til OTH. Vi skal hente den i morgen. Fulgte veldig mye utstyr med, bla. saueskinn. Gleder meg.

Gammel 31-08-08, 22:04   #11
mammsen31
mamma til 4 gull

mammsen31 sin avatar

Hvor: Norge, et stenkast fra oslo
mammsen31 er litt kul
Standard

gratulerer .godt dere fant dere vogn , hoper dere blir godt fornøyd da ...

mammsen31 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:33.