Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor lenge vil jeg være fornøyd med en veske i svart, lakket skinn?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-08, 23:03   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hvor lenge vil jeg være fornøyd med en veske i svart, lakket skinn?

:lurer:

Jeg har funnet en veske og jeg synes den er lekker. Den er italiensk, men husker ikke merket. Den er fullstendig befridd for bling. Hadde ikke skinnet vært lakket hadde jeg ikke nølt, men nå er jeg altså litt usikker her.

Jeg synes ikke jeg har råd til å gi 2400 kr for en veske jeg går fort lei av.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 23:24   #2
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor lenge vil jeg være fornøyd med en veske i svart, lakket skinn?

Jeg liker heller ikke lakket skinn og ville nok ikke kjøpt vesken selv om den var flott ellers.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 23:30   #3
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Liker du fasongen? Hvis fasongen er perfekt og fargen er svart, så blir du nok ikke fort lei av den.
Jeg vet om bare to italienske merker: coccinelle og furla. Digger begge to

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 23:36   #4
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg liker fasongen.

Gammel 02-09-08, 10:47   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en sort i lakkert skinn. Var litt småusikker på den først, men etter å ha brukt den en stund liker jeg den mer og mer.
Min er også fri for blingbling.
Er forøvrig fra Marc by MJ.

Gammel 02-09-08, 20:21   #6
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har en sort i lakkert skinn. Var litt småusikker på den først, men etter å ha brukt den en stund liker jeg den mer og mer.
Min er også fri for blingbling.
Er forøvrig fra Marc by MJ.

Å! Har du bilde?

Gammel 02-09-08, 20:33   #7
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror du går mye fortere lei av en veske med lakket skinn enn med "vanlig" skinn.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 20:35   #8
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En veske til den prisen skulle jeg ha forelsket meg i ved første øyekast, og drømt hete drømmer om om natta.

Ellers så hadde jeg sikkert vært lei den etter kun kort tid.

Gammel 02-09-08, 20:43   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Å! Har du bilde?

Nesten helt lik denne bare at min har et rom med glidlås.

Gammel 02-09-08, 20:47   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en svart lakket Coccinelle, og den ble veldig fort stripete og stygg. Nå er jeg ikke akkurat kjent for å ta vare på tingene mine, da.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 20:55   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Min blir brukt hele tiden og har vært i bruk en stund. Den blir ikke ripete i skinnet.
En bekjent har maken til min, og hun har brukt den godt i flere måneder (to små barn, hytte,båt o.l.) Har brukt den hele tiden. Ikke ripete den heller.
Det kommer nok litt an på hvordan lakken og skinnet på de forskjellige veskene er.

Gammel 02-09-08, 23:17   #12
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte en svart veske i lakket skinn tidlig i sommer og den er fremdeles favorittveska mi Helt enkel, uten bling, og da synes jeg lakken gir den det lille ekstra. Min er av det italienske merket Claudio Ferreti, som jeg liker veldig godt

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 00:56   #13
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg kjøpte en svart veske i lakket skinn tidlig i sommer og den er fremdeles favorittveska mi Helt enkel, uten bling, og da synes jeg lakken gir den det lille ekstra. Min er av det italienske merket Claudio Ferreti, som jeg liker veldig godt

Se der ja, det er vel det merket denne vesken er også.

Gammel 04-09-08, 23:28   #14
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg holdt på å kjøpe en lakket Mulberry Bayswater en gang, men lod være da jeg leste at lakket kan sprekke i frostværet.

Gammel 08-09-08, 16:50   #15
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en svart lakk Chanel 2.55 som jeg elsker. Den er utrolig tidløs. Jeg har brukt den jevnlig i snart tre år nå, men den er jo mer en selskapsveske da. Det er sjelden jeg bruker den i det daglige, annet enn på en og annen lunsj.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.