|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trøtt
|
Hvor lenge vil jeg være fornøyd med en veske i svart, lakket skinn?:lurer:
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge vil jeg være fornøyd med en veske i svart, lakket skinn?Jeg liker heller ikke lakket skinn og ville nok ikke kjøpt vesken selv om den var flott ellers. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge vil jeg være fornøyd med en veske i svart, lakket skinn?Liker du fasongen? Hvis fasongen er perfekt og fargen er svart, så blir du nok ikke fort lei av den. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvor lenge vil jeg være fornøyd med en veske i svart, lakket skinn?Jeg har en sort i lakkert skinn. Var litt småusikker på den først, men etter å ha brukt den en stund liker jeg den mer og mer.
|
|
|
#6 |
|
trøtt
|
Sv: Hvor lenge vil jeg være fornøyd med en veske i svart, lakket skinn?
Å! Har du bilde?
|
|
|
#8 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge vil jeg være fornøyd med en veske i svart, lakket skinn?En veske til den prisen skulle jeg ha forelsket meg i ved første øyekast, og drømt hete drømmer om om natta.
|
|
|
#10 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor lenge vil jeg være fornøyd med en veske i svart, lakket skinn?Jeg har en svart lakket Coccinelle, og den ble veldig fort stripete og stygg. Nå er jeg ikke akkurat kjent for å ta vare på tingene mine, da.
|
|
|
#11 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvor lenge vil jeg være fornøyd med en veske i svart, lakket skinn?Min blir brukt hele tiden og har vært i bruk en stund. Den blir ikke ripete i skinnet.
|
|
|
#12 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge vil jeg være fornøyd med en veske i svart, lakket skinn?Jeg kjøpte en svart veske i lakket skinn tidlig i sommer og den er fremdeles favorittveska mi |
|
|
|
|
|
#13 |
|
trøtt
|
Sv: Hvor lenge vil jeg være fornøyd med en veske i svart, lakket skinn?
Se der ja, det er vel det merket denne vesken er også.
|
|
|
#14 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge vil jeg være fornøyd med en veske i svart, lakket skinn?Jeg holdt på å kjøpe en lakket Mulberry Bayswater en gang, men lod være da jeg leste at lakket kan sprekke i frostværet.
|
|
|
#15 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvor lenge vil jeg være fornøyd med en veske i svart, lakket skinn?Jeg har en svart lakk Chanel 2.55 som jeg elsker. Den er utrolig tidløs. Jeg har brukt den jevnlig i snart tre år nå, men den er jo mer en selskapsveske da. Det er sjelden jeg bruker den i det daglige, annet enn på en og annen lunsj.
|
|
![]() |
|
|