Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 10:42   #21
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker IKKE Odd Molly (gjør opprør!!)

De er ikke meg sånn ut fra hvordan de ser ut. Overhodet ikke faktisk og jeg aner ikke hva de koster så det har ikke hatt noen innvirkning på meg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 10:43   #22
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en jakke fra Odd Molly, og skulle gjerne hatt flere. Jeg liker absolutt ikke alt bare det står Odd Molly på det, de vide store kitlene er f.eks, ikke min stil, og heller ikke skinnjakken. Men mange av strikkeklærne syns jeg er virkelig fine og spesielle og har fine detaljer. Jeg syntes klærne var fine før det ble så mye skriving om dem her inne, men det var her jeg ble oppmerksom på nettbutikker og hvor man kunne få tak i dem. Så det er overhodet ikke snakk om noen massesuggesjon for min del ihvertfall.

Hva folk på et forum syns om klær kunne aldri fått meg til å kjøpe noe som ikke var min smak eller stil. Jeg vet hva jeg liker helt uavhengig av det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 10:45   #23
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes det er flott å se at klær som ser behagelige og spesielle ut er blitt såpass populære. Mye av det vil ikke kle meg, men de er da pene nok. Prisene er imidlertid altfor høye.

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 10:48   #24
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva er Odd Molly by the way?

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 11:42   #25
Tøsa
Bølle

Tøsa sin avatar

Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Har bare sett O M klærne her, og i et blad. Noe synes jeg er fint, men prisen er for synes jeg.

Gammel 22-11-06, 11:43   #26
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Synes mange av plaggene er veldig fine, men stort sett ligger de langt utenfor det som sømmer seg i mitt klesbudsjett.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 11:45   #27
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Må si jeg ikke er helt begeistret for de jeg heller. Ikke helt min stil.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 11:48   #28
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg er litt forelska i strikkeklærna der. Likar ting som ser litt handverk ut og detaljane i ei OM-jakke er flotte.

:romantisk:

Hønni, trøsteklem

Pastill, di bølle

Gammel 22-11-06, 11:51   #29
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger jo egentlig ikke gjøre opprør mot klær man ikke liker - er det ikke bare å la være å kjøpe dem?

Gammel 22-11-06, 11:52   #30
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Trenger jo egentlig ikke gjøre opprør mot klær man ikke liker - er det ikke bare å la være å kjøpe dem?

Opprør er bra.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 12:11   #31
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er viktig med opprør. Crocsopprør, Buggisopprør, Odd Molly opprør, Reimaopprør og OTH opprør. Sånt er viktig i forumverden.

Lenge leve revolusjonen

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 12:14   #32
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Ok da. Jeg har aldri hatt hverken Crocs, Buggis eller OTH, men har aldri følt behov for noe opprør i den forbindelse.

Gammel 22-11-06, 12:16   #33
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er viktig med opprør. Crocsopprør, Buggisopprør, Odd Molly opprør, Reimaopprør og OTH opprør. Sånt er viktig i forumverden.

Lenge leve revolusjonen

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 12:17   #34
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lenge leve revolusjonen

Dessuten så ligger jeg faktisk søvnløs pga dette. Dette ER blodig alvor!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 12:18   #35
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok da. Jeg har aldri hatt hverken Crocs, Buggis eller OTH, men har aldri følt behov for noe opprør i den forbindelse.

Jeg har 4 par crocs

NM har da hatt sine crocsopprør..Av en eller annen grunn havner jeg alltid midt oppi sånne opprørstråder. Underholdningsverdien er stor!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 12:23   #36
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har 4 par crocs

NM har da hatt sine crocsopprør..Av en eller annen grunn havner jeg alltid midt oppi sånne opprørstråder. Underholdningsverdien er stor!

Godt ikke alle tar alt bokstavelig

Syntes Crocs er fint jeg da.. så det er sagt!

Gammel 22-11-06, 12:24   #37
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Nei det er absolutt ikke min smak.
Anser meg selv for å være veldig oppegående når det kommer til mote og fashion (jeg jobber med det), men OM klær kommer ikke inn i mitt skap.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 12:34   #38
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så nusselige dere er når dere gjør opprør :hersketeknikk:

Gammel 22-11-06, 12:41   #39
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Crocs syntes jeg er grusomt stygt, og jeg skulle ALDRI i verden ha slike sko

Jeg har nå et par lyselå som jeg ELSKER
Helt fantastiske sko

Jeg elsker Odd Molly også jeg, og har absolutt ingen ting i denne tråden å gjøre, men klarte ikke å dy meg

Syntes de fleste blusene ,kjolene og jakken er kjemefine, men det er noe jeg ikke liker også.

...underholdningsverdien i tråder som denne er morsom

Gammel 22-11-06, 12:43   #40
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Crocs syntes jeg er grusomt stygt, og jeg skulle ALDRI i verden ha slike sko

Jeg har nå et par lyselå som jeg ELSKER
Helt fantastiske sko

Jeg elsker Odd Molly også jeg, og har absolutt ingen ting i denne tråden å gjøre, men klarte ikke å dy meg

Syntes de fleste blusene ,kjolene og jakken er kjemefine, men det er noe jeg ikke liker også.

...underholdningsverdien i tråder som denne er morsom

Vi kan jo ha litt sånn "vi som er for Crocs her og. Så alle kan føle seg hjemme!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.