|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: På toppen av en ås
![]() |
Tretorn gummistøvel med rød bilHvor i alle dager før jeg kjøpt den da? Er det noen som skjønner hvilken jeg mener og som har sett den i en eller annen butikk? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Tretorn gummistøvel med rød bilJeg har ikke sett akkurat den, men vi (dvs. 2-åringen) har i alle fall Tretorn gummistøvler med rød blomst - fra Grændsens Skotøimagazin. De har godt utvalg der; det er vel en av landets største skobutikker.
|
|
|
|
#3 |
|
Unik
|
Sv: Tretorn gummistøvel med rød bilEr det ikkje Tretorn støvler dei har på barnas hus ?
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Tretorn gummistøvel med rød bilJeg kjøpte dem til sønnen min for noen uker siden på Grændsens. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tretorn gummistøvel med rød bilMener jeg har sett de på sportsbutikken her og Obs og. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tretorn gummistøvel med rød bilEndel sportsbutikker har også Tretorn. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2008
![]() |
Sv: Tretorn gummistøvel med rød bilVi har kjøpt på Barnas Hus, og lillegutt ELSKER dem! Blir rasende hvis han må ha på joggesko istedet |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: På toppen av en ås
![]() |
Sv: Tretorn gummistøvel med rød bilÅh, tusen takk for svar. Da får jeg ta turen til Barnas hus. Håper de har gummistøvlene med den røde bilen enda. Det må være de med den røde bile, for de er jo bare sååå fine da! |
|
|
|
![]() |
|
|