Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Tretorn gummistøvel med rød bil

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-08, 14:03   #1
Marmor
Fullverdig medlem

Marmor sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: På toppen av en ås
Marmor har et hav av muligheter foran seg
Spørsmål

Tretorn gummistøvel med rød bil

Hvor i alle dager før jeg kjøpt den da? Er det noen som skjønner hvilken jeg mener og som har sett den i en eller annen butikk?

Marmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 14:05   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tretorn gummistøvel med rød bil

Jeg har ikke sett akkurat den, men vi (dvs. 2-åringen) har i alle fall Tretorn gummistøvler med rød blomst - fra Grændsens Skotøimagazin. De har godt utvalg der; det er vel en av landets største skobutikker.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 14:07   #3
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Er det ikkje Tretorn støvler dei har på barnas hus ?

( ungane er ute med støvler på no så eg får ikkje sjekka )

Gammel 05-09-08, 19:42   #4
Mrs Butler
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
Mrs Butler er litt kul
Standard

Jeg kjøpte dem til sønnen min for noen uker siden på Grændsens.

Mrs Butler er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 21:02   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lillebror har den og den er kjøpt på Barnas Hus.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 21:03   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så at Lindex hadde fått Tretornstøvler tror jeg? Husker ihvertfall at jeg så gule og svarte som så tøffe ut.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 21:13   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Mener jeg har sett de på sportsbutikken her og Obs og.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 21:28   #8
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Lillebror har den og den er kjøpt på Barnas Hus.

Ja, de hadde dem iallfall i vår. Da kjøpte vi til 3-åringen.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 22:21   #9
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Endel sportsbutikker har også Tretorn.
Tretorn eies av Puma så kanskje i butikker de selger Puma klær/sko kan ha.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 23:16   #10
Lillemeg
Nybegynner

Medlem siden: May 2008
Lillemeg har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi har kjøpt på Barnas Hus, og lillegutt ELSKER dem! Blir rasende hvis han må ha på joggesko istedet

Lillemeg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 21:37   #11
Marmor
Fullverdig medlem

Marmor sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: På toppen av en ås
Marmor har et hav av muligheter foran seg
Standard

Åh, tusen takk for svar. Da får jeg ta turen til Barnas hus. Håper de har gummistøvlene med den røde bilen enda. Det må være de med den røde bile, for de er jo bare sååå fine da!

Marmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.