|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Vielse kl 15.30?Vi er kommet skikkelig i knipen her. Bryllupslokale vi ønsket ble leid ut mens vi bestemte oss, så nå må vi finne en annen dag. Eneste ledig tidspunkt i kirken er 15.30. Blir det for sent? Det er kort vei fra kirke til lokale, og bilder håper vi å ta ved lokalet som ligger ved sjøen. vi skal ikke ha noe tradisjonell middag, men heller en buffet av kalde og varme retter. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Vielse kl 15.30?Jeg var nylig i et bryllup hvor vielsen startet kl 16. Det var egentlig ganske praktisk, for da spiste vi før vi dro i kirken og brudeparet trengte ikke tenke på mat til alle gjestene før middagen ble servert kl 19.
|
|
|
|
#3 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vielse kl 15.30?Vi hadde vielse 15.45. Tenkte aldri at det ville være et problem. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vielse kl 15.30?Vi hadde også vielsen sent, men det gikk greit. Det jeg tenker på er om dere skal ha fotografering etter vielsen, for det kan jo ta tid. Et vennepar av oss tok faktisk bildene før vielsen, for å spare tid.
|
|
|
#5 |
|
*_*
|
Sv: Vielse kl 15.30?Eneste grunnen til at vi hadde vår vielse relativt tidlig på dagen (13.00, tror jeg det var) er at vi hadde bedt kaffegjester. Og for at de i det hele tatt skulle få være med på festen måtte vi starte litt tidlig med middag (15.00 eller 16.00), slik at vi hadde god tid til taler og eting før de kom 20.00.
|
|
|
|
#6 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Vielse kl 15.30?det burde vel gå greit? Vi var i bryllup 15.15 i år, og da rakk vi mye hjemme på formiddag, samta t vi ikke måtte ha barnevakt hele dagen. Perfekt synes vi
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vielse kl 15.30?Det er ikke for sent, men det kommer litt an på evt. fotografering. Om den skal foregå før eller etterpå, osv.
|
|
|
|
#8 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Vielse kl 15.30?Det funket kjempebra for oss.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vielse kl 15.30?Jeg har bare vært i ett byllup. Der var vielsen ganske tidlig så det ble lang venting mellom vielse og middag. Vi kom langveisfra og visste ikke helt hva vi skulle finne på for å få tiden til å gå. Tror det hadde vært bedre med en sen vielse.
|
|
|
#10 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Vielse kl 15.30?Vi hadde vielsen vår klokka 15, kan ikke huske at det var et problem for noen. Det er ti år siden, hjelp som tiden flyr!
|
|
|
#11 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Vielse kl 15.30?Jeg var i et bryllup nå i sommer der vielsen var klokka 16, det var ikke noe problem siden de hadde bedt alle til både middag og kaffe, men det kunne nok blitt litt kluss dersom det hadde vært bedt ekstra kaffegjester. Vi var bedt til middag klokka 18.30, men fotograferingen trakk ut og brudeparet ankom ikke før en time senere, så middagen(koldtbord) kom ikke i gang før rundt klokka 20... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
X First Lady
Sv: Vielse kl 15.30?Tidspunktet høres bra ut. Vi giftet oss kl 15 og det var helt perfekt til tross for at fotografen var opptatt med et annet brudepar da vi ankom. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lett rørt
|
Sv: Vielse kl 15.30?Vi giftet oss klokken 15. Dro tre mil til fotograf, hvor vi var i flere timer. Kom ikke til lokaler før 19 tiden. Hadde middag og alt. Var ikke noe problem.
|
|
|
#15 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Sv: Vielse kl 15.30?Det er ett helt fint klokkeslett å gifte seg på.
|
|
|
#16 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vielse kl 15.30?Vi hadde vielse klokka 17 og det var helt perfekt.
|
|
|
#17 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Vielse kl 15.30?Nå fikk jeg lyst til å gifte meg. *gift* |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Vielse kl 15.30?Synes kl 15.30 høres helt supert ut !
|
|
|
#19 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Vielse kl 15.30?Går greit. Vi tok også bilder før vielse, og venninna mi også. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Vielse kl 15.30?Vi giftet oss kl 15, valgte tidspunktet selv, så vi så ikke på det som noe "problem"
|
![]() |
|
|