|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Shit! For ca. en halvtime siden hørte jeg det rabalderet fra utsidenhttp://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=525686
|
|
|
#2 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shit! For ca. en halvtime siden hørte jeg det rabalderet fra utsidenUff, så ekkelt, håper han overlever.
|
|
|
#3 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Shit! For ca. en halvtime siden hørte jeg det rabalderet fra utsidenOi, så ekkelt da... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Shit! For ca. en halvtime siden hørte jeg det rabalderet fra utsidenVi fikk delvis med oss at noe skjedde, mannen var på vei hjem fra borti der og så alle blålysene.
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Shit! For ca. en halvtime siden hørte jeg det rabalderet fra utsidenJa, det er helt utrolig at man kan overleve et slikt fall. Det står ikke noe mer på vg om hvordan det går, så vi får håpe på det beste.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shit! For ca. en halvtime siden hørte jeg det rabalderet fra utsidenUff, så forferdelig.
|
|
|
#7 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shit! For ca. en halvtime siden hørte jeg det rabalderet fra utsidenVi bodde tidligere i 4. etasje i en av naboblokkene. Jeg, rett nok med høydeskrekk, syntes det var svimlende langt ned fra balkongen vår, og kan ikke forestille meg at det går an å overleve et fall fra 8. etasje. Disse blokkene har jo i tillegg til høy førsteetasje også høyere takhøyde enn det som er normalt, så det er snakk om en høy 8. etasje, altså.
|
|
|
#8 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Shit! For ca. en halvtime siden hørte jeg det rabalderet fra utsidenNei, så ille. Det er et langt fall, kan det gå bra da?
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Shit! For ca. en halvtime siden hørte jeg det rabalderet fra utsidenNå fikk jeg flashback til en fest jeg var på for maaange år siden, i samme området. En fyr falt fra 4. etasje. Vi styrtet ned, og traff ham, forvirret og full i blader, på vei opp igjen trappa. Han hadde falt i et tett buskas.
|
|
|
#10 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Shit! For ca. en halvtime siden hørte jeg det rabalderet fra utsiden
En venninne av meg bor i Danmark, i fjerde etasje i en blokk. I sommer hadde hun fest, og en av mennene som var der greide å ramle ut fra verandaen. Men han hadde englevakt, han falt bare ned på verandaen under, der det satt et par og grillet. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shit! For ca. en halvtime siden hørte jeg det rabalderet fra utsidenSå forferdelig. Håper det går bra med ham.
|
|
|
#14 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Shit! For ca. en halvtime siden hørte jeg det rabalderet fra utsiden |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Shit! For ca. en halvtime siden hørte jeg det rabalderet fra utsidenJa det er maks flaks, englevakt og 9 liv alt i ett! Jeg kan ikke fatte og begripe at det er mulig, når jeg står i stuevinduet og ser den fulle høyden opp til 8. Etasje.
|
![]() |
|
|