|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Tom & Trine regntøy. Erfaring med det?Knerten har vokst ut av regntøyet i 86 og trenger et i 92 som han kan bruke frem til vinteren. Jeg hadde ikke tenkt å bruke all verden på det, og fant et sett fra Tom & Trine på sparkjop.no. Noen som vet om det er ok? Og gjerne hvordan det er i str?
|
|
|
#2 |
|
Come what may...
|
Sv: Tom & Trine regntøy. Erfaring med det?Jeg kjøte ett sett til jenta mi nå. Faktisk overraskende bra. Jeg er fornøyd. Str er helt normal tror jeg. Husker ikke helt hvilket str jeg kjøpte. Orker ikke å se..
|
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Tom & Trine regntøy. Erfaring med det?Irriterer meg i allefall over at det andre regntøyet fra Sparkjøp ikke har knapper til strikket under beina. Når strikket går i stykker (og det gjør det kjapt) så må man sy på nytt (eller sy på knapper slik jeg har tenkt å gjøre |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Come what may...
|
Sv: Tom & Trine regntøy. Erfaring med det?Går og legger meg, skjønte ikke helt hva man trenger knapp i skritte til!
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tom & Trine regntøy. Erfaring med det?Jeg har aldri prøvd det, men har fått beskjed om fra barnehagen å ikke kjøpe regntøy derfra, det blir visst veldig fort slitt og lekker som en sil. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Tom & Trine regntøy. Erfaring med det?Takk for svar!
|
|
|
#7 |
|
Come what may...
|
Sv: Tom & Trine regntøy. Erfaring med det?Jenta mi sin har ikke lekket noe ting. Ser helt fine ut. Men personlig liker jeg refleks sine mye bedre.
|
![]() |
|
|