Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dress to impress?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-08, 10:09   #1
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Dress to impress?

Ja, om du hadde fått en festinnbydelse som var merket kleskode "Dress to impress" - hva hadde du tatt på deg da?

Legg gjerne ut bilder av imponerende antrekk.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 10:59   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dress to impress?

Her må det vel tiara til?

Jeg vil se bilde av hva du velger.

Gammel 11-09-08, 11:04   #3
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ojsann. Jeg stemmer også for tiara.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 11:06   #4
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Tiara?

Gammel 11-09-08, 11:07   #5
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Cleavage. Jupp. Mengder!

Gammel 11-09-08, 11:15   #6
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes at dette antrekket er ganske imponerende. Det tilfredsstiller også Mausers krav. Sleng på en tiara, så har du DM og meg på laget også:

Gammel 11-09-08, 11:28   #7
Fruktflua
Sperret

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg synes at dette antrekket er ganske imponerende. Det tilfredsstiller også Mausers krav. Sleng på en tiara, så har du DM og meg på laget også:

Siden dette dreier seg om en jubileumsfest på arbeidsplassen min, så tror jeg at begrepet "Dressed to impress" er spunnet litt mer rundt at man skal kle seg smakfullt. Det kan jeg klare med kløft, for all del, men ikke med et sånt antrekk som Posh har på seg her.

Gammel 11-09-08, 13:52   #8
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Siden dette dreier seg om en jubileumsfest på arbeidsplassen min, så tror jeg at begrepet "Dressed to impress" er spunnet litt mer rundt at man skal kle seg smakfullt. Det kan jeg klare med kløft, for all del, men ikke med et sånt antrekk som Posh har på seg her.

Sikker?

Som du allerede har skjønt har jeg overhodet ingenting fornuftig å komme med i denne tråden.

Gammel 11-09-08, 14:09   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vektlegg de positive egenskapene ved kroppen din enda litt mer enn du ellers ville gjort. Dresskoden tyder i hvert fall på at det er lov til å være litt vill og gal.

Jeg med min 75G-byste ville stilt i noe ganske så utringet. ....... og glatt oversett det faktum at magen min også er av G-format.

Gammel 11-09-08, 14:11   #10
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller dette anntrekket her som jeg dessverre ikke får lov å gå inn på. Følg linken og se på bildet. Kanskje passer? I hvert fall kommer du å imponere en eller annen.

Følg linken og klikk på bildet:

http://www.wykop.pl/link/85839/suknia-slubna-uwaga-18

:bare tøyser:

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 14:13   #11
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

OMG!

Posh ble rene dydsmønsteret i forhold.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 14:14   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pelen: jeg tenkte kanskje ikke såååå utringet. En liten mellomting mellom dette og turtleneck, kanskje?

Gammel 11-09-08, 14:15   #13
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Standard

Pelen: og OMG! Og

Gammel 11-09-08, 14:20   #14
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Eller dette anntrekket her som jeg dessverre ikke får lov å gå inn på. Følg linken og se på bildet. Kanskje passer? I hvert fall kommer du å imponere en eller annen.

Følg linken og klikk på bildet:

http://www.wykop.pl/link/85839/suknia-slubna-uwaga-18

:bare tøyser:

Dæven - nå ble jeg faktisk litt fascinert!

Gammel 11-09-08, 14:21   #15
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

her er bildet til Pelen, men det ble jo helt enormt!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 14:22   #16
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Pelen: jeg tenkte kanskje ikke såååå utringet. En liten mellomting mellom dette og turtleneck, kanskje?

Sikkert!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 14:22   #17
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Du måtte!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 14:36   #18
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

GISP! Det er jo dårlig gjort av butikkselgerne å ikke informere denne bruden om at dette er en brudekjole for damer med pupper store som erter og ikke gega mugger.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 18:17   #19
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Nå snakker vi!

Gammel 13-09-08, 22:52   #20
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ler så jeg griner av det siste bildet! Kan tenke meg brudgommen var stolt den dagen, ja.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.