|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
| Se resultatene: Hvem har den beste ullpysjen? | |||
| Nøstebarn |
|
16 | 34,04% |
| Janus |
|
15 | 31,91% |
| Bånnsull |
|
3 | 6,38% |
| Troll |
|
5 | 10,64% |
| Ullbarn |
|
0 | 0% |
| Joha |
|
2 | 4,26% |
| Andre |
|
1 | 2,13% |
| Ull er tull |
|
5 | 10,64% |
| Deltakere: 47. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: På toppen av en ås
![]() |
Den beste ulla?Jeg har en gutt som ligger oppå dyna om natta og nå som det begynner å bli kaldere skal jeg gå til innkjøp av en eller to pysjer i ull til han. Hva er deres erfaringer? Er det noen som er bedre enn andre, eller er de stort sett av samme ulla...? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste ulla?Iris med trykknapper liker vi best her i huset. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Rykende fersk
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes
![]() |
Sv: Den beste ulla?Her i huset er vi fornøyd med Janus. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste ulla?Nøstebarn sin i ullfrotté. Janus sin er grei, men den klør sier gutten min og det er så utrolig mange knapper på den. Dessuten holder de bedre varmen i Nøstebarn sin, den kommer i mange farger og vaskes mye sjeldnere enn Janus da den er i ubehandlet ull. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Den beste ulla?Vi har kun hatt den fra Nøstebarn. Den er veldig god, bortsett fra at den ble altfor vid i halsen. Mener jeg har lest at de har endret designet slik at dette ikke lngre er et problem. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Audacious
|
Sv: Den beste ulla?Jeg foretrekker pysj av ubehandlet ull, rett og slett fordi den ikke trenger vask så ofte, og da slites det mindre på den, og så varer den lenger. Derfor har jeg brukt Nøstebarn på mine unger, men hovedpoenget er ikke merket, men at ulla er ubehandlet. (Idiotisk uttrykk, den er kardet og spunnet og farget og vevet og sydd).
|
|
|
#13 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Den beste ulla?Jeg synes nok også at den beste ulla kommer fra sauen. Jeg er ikke en stor tilhenger av "ubehandlet ull" for her i huset vaskes tøyet når det er skittent/ flekkete, og det søles ikke mindre på ubehandlet ull. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Den beste ulla?Det er samme ulla, alt sammen.
|
|
|
#15 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: På toppen av en ås
![]() |
Sv: Den beste ulla?
IRIS Ullfrotté er en av modellene til Janus ja. Akkurat som Prinseull, Prinsesseull, Regnbueull...osv. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste ulla?Jeg likte Bånsull sin ullfrottepysj bedre enn Nøstebarn. Det samme gjelder service'n jeg fikk
|
|
|
#17 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Den beste ulla?Irsi og janus var vel 2 helt forskjellige fabrikker før. Iris fabrikken ligger her, og Janus fabrikken ligger på andre siden av Bergen. Men i fabrikkutsalget her selger de begge deler. Og det er ikke noe fabrikk lenger bare huset. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
trøtt
|
Sv: Den beste ulla?
Akkurat når det gjelder pysjer er det liksom begrenset hvor mye som søles, i hvert fall hvis man ikke spiser kvelds eller frokost iført pysj. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Den beste ulla?Vi er Nøstebarnfan, vi er fornøyde med kvalitet, slitestyrke (aldri hatt hull), at det er ubehandlet ull, og fargene da! (Vi bruker jo alt mulig fra innerst til ytterst derfra da.) Og service.
|
![]() |
|
|