|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Skal rømme
|
![]() Bilder av barna på nettMange vil ikke ha bilder av barna sine på nett, fordi de er redde for at barna skal bli utsatt for overgrep, eller at bildene skal bli misbrukt og brukt på pedosider eller noe sånt (?).
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bilder av barna på nettJeg er heller ikke redd for at bilder skal bli brukt av overgripere, det går vel mer på det at barna selv ikke kan velge at trynene deres skal ligge på åpent nett til alles beskuelse. Men når det er sagt så legger jeg av og til ut bilder av barna selv altså. Men jeg prøver å ikke gjøre det helt ukritisk.
![]() |
#4 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Bilder av barna på nettJeg legger ut svært lite bilder av både meg selv og ungene på nett. Ikke for at jeg er redd for pedofile eller andre gale mennesker, men jeg føler ikke for å utlevere oss så mye. Ungene er så store nå at jeg føler jeg må ha deres samtykke også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Bilder av barna på nettTja. jeg er ikke så veldig engstelig av meg, men derimot ganske paranoid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
nygift
|
![]() Sv: Bilder av barna på nettJeg legger ut bilder på nett, både av meg selv og barna, kan heller ikke se skaden av det, legger jo ikke ut naken bilder av de, og ikke av meg selv heller forøvrig
![]() |
|
|