|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringJeg tillater meg en aldri så liten spin-off, ettersom flere hadde problemer med å bare velge ett merke i tråden til Skremmern. |
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringNanoou, IdaT, Katvig, Hollys, Nova Star, Me too, Name it.
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringHer er mine: |
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringPolarn O Pyret, Okaïdi, Timberland, Mini Me... Billigere klær kjøper jeg ofte på Kappahl, synes kvaliteten er god og det er ikke så mye svarte dødninghode-pistol-monster-klær som jeg syntes H&M hadde når gutta kom opp i størrelse. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringOg Polarn O. Pyret, ja. |
|
|
|
#7 |
|
Ute på tur
|
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringJeg greier ikke å numerer de.
|
|
|
#8 |
|
Live and let live
|
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringJeg liker godt å ha en basisgarderobe fra HM og exit. Men jeg elsker å spe på med klær fra: Ej Sikke Lei, Katvig, Molo, småfolk og nøstebarn. Skulle ønske jeg hadde masse penger så jeg kunne kjøpe mange av de deilige og kule gensrene fra de danske designerne (og selge pent brukt etter på, man tenker jo på miljøet).
|
|
|
#9 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringSå raus du er. Her trodde jeg det kom en topp tre eller fem-liste, og så er det bare å ramse opp i fleng. Sist redigert av Skremmern : 21-09-08 kl 09:55. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringNova star sine bukser, Moon sine hettejakker, Nøstebarn sitt ulltøy, Småfolk sine bodyer, Mexx sitt klassiske "pentøy", Mini a ture sitt "jentetøy", Holly`s sine bodyer, Hjorths sine trøyer , P.OP sitt basictøy, antsklisokker og utetøy, Disana sitt ulltøy, Reima sine utedresser, Ecco sine sko/støvler, Name it (velourklærne), Molo sine fleecejakker, tights og trøyer, 66North sitt fleecetøy. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringJeg så et nytt merke i byen her om dagen. Fantastiske jenteklær. Men jeg husker selvfølgelig ikke navnet.
|
|
|
#14 |
|
Lett rørt
|
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringTilfeldig rekkefølge.
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringJeg liker følgende merker: |
|
|
|
#16 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegring
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringMange merker med fine ting. Jeg liker mye av det. Og litt mer:
|
|
|
#19 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegringCubus.
|
|
![]() |
|
|