Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-08, 14:37   #1
Kneazle
Passiv

Standard

Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegring

Jeg tillater meg en aldri så liten spin-off, ettersom flere hadde problemer med å bare velge ett merke i tråden til Skremmern.

Så: Hvilke merker er dine favoritter? Nevn så mange du vil.

Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 14:41   #2
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Favorittmerker (barneklær) - for oss med beslutningsvegring

Nanoou, IdaT, Katvig, Hollys, Nova Star, Me too, Name it.

Gammel 19-09-08, 14:43   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snuppa liker best IdaT. Det er dette hun velger når hun skal kle på seg selv.

Gammel 19-09-08, 14:44   #4
Kneazle
Passiv

Standard

Her er mine:

1. Småfolk
2. Katvig
3. Next
2. Ej sikke lej

Jeg kjøper forøvrig det meste av basisplagg på HM og Lindex. Sistnevnte har fått mye fint retroinspirert barnetøy, synes jeg.

Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 14:58   #5
Flo
Aktiv

Flo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Flo er litt kul
Standard

Polarn O Pyret, Okaïdi, Timberland, Mini Me... Billigere klær kjøper jeg ofte på Kappahl, synes kvaliteten er god og det er ikke så mye svarte dødninghode-pistol-monster-klær som jeg syntes H&M hadde når gutta kom opp i størrelse.

Flo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 15:01   #6
Kneazle
Passiv

Standard

Og Polarn O. Pyret, ja.

Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 15:24   #7
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg greier ikke å numerer de. Så i tilfeldig rekkefølge:
IdaT, Moon, Ej sikke lej, Småfolk, Polarn&Pyret og Nanoo. Jeg kjøper mesteparten av basisklærne på HM og Lindex.

Ja, og så liker jeg også Plasticsocks.

Gammel 19-09-08, 18:15   #8
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker godt å ha en basisgarderobe fra HM og exit. Men jeg elsker å spe på med klær fra: Ej Sikke Lei, Katvig, Molo, småfolk og nøstebarn. Skulle ønske jeg hadde masse penger så jeg kunne kjøpe mange av de deilige og kule gensrene fra de danske designerne (og selge pent brukt etter på, man tenker jo på miljøet).

Gammel 19-09-08, 18:31   #9
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så raus du er. Her trodde jeg det kom en topp tre eller fem-liste, og så er det bare å ramse opp i fleng.

Skalvise.

1. Mini a Ture og Småfolk
3. Nova Star
4. Molo
5. Katvig
6. Mala
7. Polarn O Pyret
8. Hugin & Munin
9. Urban Elk og H.J.O.R.T.H
10. Holly's
11. Moonkids
12. The Brand
13. Krista Lynggard
14. Rohde
15. Ej Sikke lej
16. Drappa Dot
17. IdaT
18. Nanoou
19. Gaia & Co
20. Me Too

Sist redigert av Skremmern : 21-09-08 kl 09:55.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 18:34   #10
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så raus du er.

Jeg vet. Bare hyggelig.

Det ante meg forresten at din liste kom til å bli imponerende lang.

Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 18:35   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke i tilfeldig rekkefølge heller.

Gammel 19-09-08, 19:17   #12
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Nova star sine bukser, Moon sine hettejakker, Nøstebarn sitt ulltøy, Småfolk sine bodyer, Mexx sitt klassiske "pentøy", Mini a ture sitt "jentetøy", Holly`s sine bodyer, Hjorths sine trøyer , P.OP sitt basictøy, antsklisokker og utetøy, Disana sitt ulltøy, Reima sine utedresser, Ecco sine sko/støvler, Name it (velourklærne), Molo sine fleecejakker, tights og trøyer, 66North sitt fleecetøy.

tilfeldig rekkefølge!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 19:18   #13
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg så et nytt merke i byen her om dagen. Fantastiske jenteklær. Men jeg husker selvfølgelig ikke navnet.

Gammel 19-09-08, 19:19   #14
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Tilfeldig rekkefølge.

Mini a Ture
Småfolk
Molo
Katvig
Mala
Polarn O Pyret
Urban Elk
H.J.O.R.T.H
Krista Lynggard
Rohde
Ej sikke lej
Okker Gokker
Drappa Dot
IdaT
Nanoou
Me Too

På skomerker:
Ecco
Timberland
Viking støvler

Gammel 19-09-08, 19:19   #15
Left
Passiv

Standard

Jeg liker følgende merker:

Nova Star
Plastisock
Ticket To Heaven
Ubang Snakketøy
Molo
Mala
IdaT
Urban Elk
Ej Sikke lej
osv.

Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 19:20   #16
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

MiniAture
Molo
MeMini
Småfolk
Ida t
Mala
POP
Urban Elk
Kimera

Når det kommer til yttertøy og ull er favorittene de over her, i tillegg
Reima
Troll
Nøstebarn
Janus
Devold
Og jeg digger Bisgaard og Angulus skotøy.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 20:46   #17
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange merker med fine ting. Jeg liker mye av det. Og litt mer:

Pink chicken
jen jen
tea
lucky wang
Paulina Quintana
Kidscase
Kik Kid
La Møf
Melanies Masker
Glug baby

Gammel 19-09-08, 20:50   #18
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan heldigvis erklære meg selv for totalt uinteressert i merkeklær.

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 20:52   #19
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Cubus.
HM
Janus.
Reima uteklær

Sko:
Ecco.
Geox

Gammel 19-09-08, 20:54   #20
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Jeg kan heldigvis erklære meg selv for totalt uinteressert i merkeklær.

Ja, guri.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:27.