|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Å finne den perfekte brudekjolenJa, det er nå ennå en stund til jeg skal gifte meg, men i disse salgstider så går det jo ann å gjøre ett kupp. men hva hvis jeg finner en kjole nå, også angrer jeg når tiden er inne??? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Å finne den perfekte brudekjolenDu vet det når du finner den.
|
|
|
#3 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å finne den perfekte brudekjolenJeg fikk sydd kjolen min hos en designer her. Det ble faktisk billigere enn de jeg hadde sett på nettet. Anbefales.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Å finne den perfekte brudekjolen
Jeg måtte le litt når jeg så dette. |
|
|
|
#5 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Å finne den perfekte brudekjolenHer synes jeg nesten du må legge ut et bilde sjuggerpløm!
|
|
|
#6 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å finne den perfekte brudekjolenJeg tror også du vet det når du finner den. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Live and let live
|
Sv: Å finne den perfekte brudekjolenJeg skulle også ha noe enkelt uten slep, men det var ikke å oppdrive der jeg lette i hvertfall, men jeg bare visste at den kjolen jeg prøvde (som jeg heller egentlig ikke var helt keen på å prøve )var den rette.
|
|
|
#8 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Å finne den perfekte brudekjolenJeg ble presset, av en dame i en brudebutikk, til å prøve en stroppeløs. Jeg tenkte at det kan jeg aaaldri ha. For store pupper, og flapsete armer. Vel, kjolen var PERFEKT! Eller, nesten. Prisen var altfor høy.
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Jeg har heldigvis ikke et eneste ett |
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Å finne den perfekte brudekjolenDenne var fin! |
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Å finne den perfekte brudekjolenMin kjole var omtrent som denne, bare at jeg hadde puffermer eller hva jeg skal kalle det. Den gikk rett over foran, og med bare skuldre. |
|
|
|
#13 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å finne den perfekte brudekjolenJeg viste hvilken kjole jeg skulle ha med en gang jeg så den.. Men den ble ikke kjøpt fordi jeg synes 6000 var litt mye for vårt bryllup og tok en til 1800 istedenfor. Angrer forsatt 1 år etterpå. Hver gang jeg ser kjolen jeg hadde lyst på ( henger forsatt i kjolebutikken hvor jeg har vert innom for å kjøpe andre typer kjoler, og en her inne hadde akkurat samme nettopp) så tenker jeg det var min kjole. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Sv: Å finne den perfekte brudekjolenTa en før-bryllups reise til thailand og få sydd kjole og dress der
|
|
|
#15 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
Denne ville jeg ha hatt om jeg skulle gifte meg
|
|
|
#16 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å finne den perfekte brudekjolenJeg har lett en del for å finne en enkel kjole... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Sv: Å finne den perfekte brudekjolenOm du ser etter en enkel kjole, så kan du søke på Bridesmaid dresses og prown dresses. Om du kjøper fra utlandet, så er det en del enkle fine kjoler som vises i andre farger, men som kan lages i hvit eller den fargen du vil ha. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Å finne den perfekte brudekjolenDu trenger da ikke reise til Thailand selv. Mine foreldre skulle, de tok mål av meg, og tre uker før bryllupet kom de hjem med en kjole som satt perfekt, og var (nesten) helt som jeg hadde tenkt meg. Noe perledilldall. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jill, har du en link til hvor du fant disse to kjolene. De var rålekre! Helt meg.
|
|
|
|
#20 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Den første er linken gått ut på dato... Men den var fra weddingdressesforsaleonline.com og heter SSG-7447 Venus. Den andre har jeg ikke navn eller link for hånden, men se prikk. |
|
|
|
![]() |
|
|