|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Stang for sykkeltrening når man kaster støttehjul - hvor?Overskriften sier vel alt. Vi trenger en slik, for storebror vil helst ikke sykle når han ikke får sykle med støttehjul på. |
|
|
|
#2 |
|
Livsnyter
|
Sv: Stang for sykkeltrening når man kaster støttehjul - hvor?Biltema selger iallefall en genial stang med polstret håndtak som kan festes på trehjulssykkel. Denne må da gå ann å benytte? Den koster heller ikke mye, 79,- kroner tror jeg det var. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stang for sykkeltrening når man kaster støttehjul - hvor?
Den er egentlig til tohjulssykkel, ikke trehjulssykkel. Vi har bendt den til så den passer på trehjulssykkelen for vi fant ikke noen som var til det formålet.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Stang for sykkeltrening når man kaster støttehjul - hvor?Takk for tips. Skal ta meg en runde i morra. Tror det skal være en Sport1 butikk i byen her. |
|
|
|
#6 |
|
Livsnyter
|
Å, jeg trodde den opprinnelig var til trehjulssykkel. For the record, vi har kun brukt den til tohjulssykkel så det stemmer nok det du sier. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Den fra Biltema er blytung. Vi kjøpte en mye lettere på G-sport til 199,-
|
|
![]() |
|
|