Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor lenge er det akseptabelt å bruke samme tøy?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-08, 00:27   #101
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor lenge er det akseptabelt å bruke samme tøy?

Jeg har verken kapasitet eller overskudd til å holde stry på hvor lenge den og den bruker sin klær.
Selv bytter jeg når jeg er lei av ett antrekk. Svetter stortsett aldri, så om jeg skulle ventet til klærne luktet kunne det tatt sin tid.

Gammel 23-09-08, 01:17   #102
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge er det akseptabelt å bruke samme tøy?

Jeg er sjeleglad hvis jeg kan gå med samme genser før og etter frokost. Sånn bortsett fra det, er luktetesten upåklagelig. Det jeg ikke klarer, er å plukke klær opp fra skittentøykurven, selv om de egentlig ikke var skitne og lå på toppen. Det er litt irrasjonelt, men da er det liksom "smittet".

Jeg har dessuten også et sånt nydelig gjenbrukssystem der klær blir lagt pent i forskjellige og uventede posisjoner, før de vandrer inn i skapet igjen (sjelden) eller i skittentøyet.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 17:03   #103
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det kommer veldig an på. En t-skjorte/genser inn mot kroppen bruker jeg som regel i to dager med mindre jeg av en eller annen grunn har blitt svett. (Men sjelden to dager etter hverandre, da jeg liker å variere.) Utenpågensere/cardigans etc. kan jeg bruke i mange dager, og det kan bli en del dagers bruk på bukser og (ikke minst) skjørt også. Underbukse er det eneste jeg konsekvent skifter hver dag.

Som om jeg skulle sagt det selv.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:34.