|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Tripp-Trapp stol spørsmålTvillingene fikk hver sin stol med full pakke med ekstrautstyr til dåpen, og jeg har ett monteringsprosjekt gående. Men jeg synes det er umulig å få montert både pute og seler samtidig. Puten er for trang, og det er vanskelig å få satt på den plastdimsen som man skal feste selene i. Noen som har klart å få på pute, seler og småbarnsinnlegget samtidig? Sist redigert av Koma : 24-09-08 kl 02:08. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tripp-Trapp stol spørsmålJeg fikk det på til slutt, men ene siden på puten som skulle rundt kanten raknet litt. Gjorde meg ikke noe egentlig. Men ellers så synes jeg ryggputen var mye mer herk. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tripp-Trapp stol spørsmålVi har ikke problemer med å ha pute, bøyle og rygg på. Men vi bruker ikke seler da. Det har vi aldri gjort. Ellers syns jeg det er lett å hive putene i vask, tar bare av bøylen og tar putene av.
|
|
|
#7 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tripp-Trapp stol spørsmål
Det er borrelåser på de vi har. Kjøpt i 2007.
|
|
|
#8 |
|
Skal rømme
|
Sv: Tripp-Trapp stol spørsmålBorrelås på vår også, kjøpt i 2007. Trenger ikke å demontere stolen for å få på puta.
|
|
|
#9 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tripp-Trapp stol spørsmål
Vi fikk ikke med sele når vi kjøpte i sommer, hvertfall.
|
|
|
#10 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Tripp-Trapp stol spørsmålHar ikke hatt den varianten pute og seler du viser, men samme stol og bøyle til mine fire håpefulle.
|
|
|
#11 |
|
Skal rømme
|
Sv: Tripp-Trapp stol spørsmålHvis man tar av det ryggbrettet og kun har bøylen kan det være behov for sele etterhvert. Min på 1,5 år kom seg opp stående i setet. Da tok vi av hele bøylen og satte ned de andre platene et hakk slik at hun skulle klare å komme seg opp og ned uten hjelp uten snublefare.
|
|
|
#12 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tripp-Trapp stol spørsmålDet finne egne seler meg egne fester. Svigermor kjøpte de og akkurat nå har vi behov for de. Men før hadde vi pute og rygg. Vi gikk nettopp over til bare sele for putene ble så skitten hele tiden. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tripp-Trapp stol spørsmålKan jeg komme med et tilleggsspm? MÅ man ha den ryggplaten? Jeg har en gammel stol (over 30 år gammel) som jeg vurdere om lillebror skal få arve. Den har vi bare en bøyle og skrittstropp til. Storebror har brukt den fra han var baby og jeg har aldri hatt behov for en ryggplaten. Han satt fint i bare stol med bøyle. Han hadde heller aldri pute da jeg anså det som et konstant vaskeprosjekt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Skal rømme
|
Sv: Tripp-Trapp stol spørsmålPlastdingsen får man så vidt jeg vet kun kjøpt i samme pakken som bøylen nå. Slutter med den når man ikke gidder å ha så mange deler som må vaskes... Vi sluttet ca da jenta vår rundet året tipper jeg.
|
![]() |
|
|