|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kanskje denne egentlig hører hjemme på markedsplassenVel jeg må innse at storesøster ikke lengere har bruk for vogn ol, men jeg vil ikke selge eller gi bort de tinga jeg kansje vil bruke igjenn.(stort kansje) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kansje denne egentlig hører hjemme på markedsplassenFor en flott ting å gjøre era!
|
|
|
#3 |
|
Livsnyter
|
Sv: Kanskje denne egentlig hører hjemme på markedsplassenDette var en veldig fin ting å gjøre. Håper jeg kan komme med et forslag til deg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Kanskje denne egentlig hører hjemme på markedsplassenOg hvis jeg snart blir gravid og du da har bestemt deg for å selge vogna, så har jeg funnet ut at det er nesten bare en bugaboo som passer i yarisen vår...
|
|
|
#5 |
|
Sv: Kanskje denne egentlig hører hjemme på markedsplassenDet er ikke for å være snill ,det er fordi jeg har lite plass og ikke vil kjøpe nytt, eller helt slippe taket i muligheten for et siste barn....går det et hjul eller ei ramme etc. kan man bytte ut det.Sela ER umulig og slite ut uten bensin og ligther og bæremeisen er faktisk vanskelig å se har vært brukt, det mister ikke sin funksjonalitet ved å bli brukt osv. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Kanskje denne egentlig hører hjemme på markedsplassenDet er jo veldig snilt av deg! Jeg har jo allerede fått låne buggisramme av deg, noe jeg satte veldig stor pris på. Håper du finner en hyggelig "låner".
|
|
|
#8 |
|
Sv: Kanskje denne egentlig hører hjemme på markedsplassenBuggis har funnet et hjem. resten er up for grabbs. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kanskje denne egentlig hører hjemme på markedsplassenSå flott initiativ ! Må likevel bare fortelle om vores erfaring: til eldstemann lånte vi masse utstyr og klær, som vi ga tilbake etter bruk. Da vi fikk barn nr. 2 måtte vi kjøpe alt nytt, for da var vi flyttet og årene var gått. Så hjelpen ble ikke til så veldig mye hjelp i lengden.
|
![]() |
|
|