|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Ok, jeg innrømmer det!Ja, jeg leser Se og Hør. Jeg t.o.m kjøper det |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Jeg leser det noen ganger. Kjøper det en sjelden gang, men ikke så ofte. Jeg dømmer deg ikke akkurat nord og ned fordi du leser Se & Hør
|
|
|
#3 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Se & Hør og Dagbladet og VG. Det går vel ut på det samme.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Vitsesidene
|
|
|
#6 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Jeg dømmer deg ikke, men helt ærlig: NEI, jeg verken leser eller kjøper det. Rett og slett fordi det ikke interesserer meg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Leser Se & Hør? Er det noe å lese der da? Det er jo bare bilder? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Jeg kjøper det ofte, men leser det sjelden. Ja, det stemmer, og dere kan tro hva dere vil. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
ß˙*∂ü*∂éé?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Ok, jeg innrømmer det!Det Liven sa.
|
|
|
#12 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Ok, jeg innrømmer det!
Men det er jo det samme som står i tabloidene.
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Jeg har aldri kjøpt hverken VG, Dagbladet eller Se&Hør, og er enig i at avisene kan være like ille som ukebladet. Kikker i nettutgaven av Dagbladet, og blar av og til i det på jobb. Det er ikke for å være "skikkelig", men fordi det ikke interesserer meg. (Jeg kjøper ikke sportsblader eller moteblader heller, liksom.)
|
|
|
#15 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Jeg gidder ikke bruke penger på å kjøpe Se&Hør, der går grensa. Men jeg kan gjerne inrømme at jeg leser det hos svigermor.
|
|
|
#16 |
|
weird
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Jeg har kjøpt det en og annen gang. Sånn akkurat når jeg har glemt hvor lite givende bladet egentlig er og lar meg lokke av et eller annet på forsiden eller minnet av hvordan venninners mødre pleide å kjøpe det hver fredag, sammen med blomster og god mat for å markere at det var helg da jeg var yngre. Jeg forbinder visst et eller annet der. Så da kjøper jeg og tenker at "nå er det helg og nå skal vi kose oss".... Så kommer jeg hjem, blar litt misfornøyd gjennom mens jeg oppdager nok en gang at jeg ikke liker bladet noe særlig, gidder ikke lese artiklene (annet enn om bladet er på do og jeg er veldig treg i magen, for å si det sånn) og lurer på hva i alle dager jeg har brukt penger på. Det er jo nesten 1/3 av hva en god pocketbok koster. Tenker jeg. Og ergrer meg. Mens mannen ler av at jeg nok en gang irriterer meg over "drittbladet".
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Jeg leser hverken S&H, Dagbladet eller VG. Jeg prøver noen ganger for å se om jeg orker, men må avslutte etter noen sider fordi jeg rett og slett blir uvel og sint.
|
|
|
|
#18 |
|
Borte
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Nei, jeg leser aldri Se og Hør. Jeg leser nettutgaven av dagbladet da. :tabloid: Kjøper aldri VG eller Dagbladet i papirutgave. Litt fordi det ikke er interessant for meg og litt fordi jeg ikke liker tabloide aviser og spekulative ukeblader.
|
|
|
#19 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!
Jepp. Også undrer jeg meg over hva folk får ut av den slags. Og irriterer meg over at alle overskriftene i S&H avsluttes med utropstegn. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
seru
|
Sv: Ok, jeg innrømmer det!Ok, jeg er av den typen som blar gjennom S&H på venteværelser og får alltid et sært behov for å vaske hendene etterpå... Jeg forbinder det med pillemisbrukende innrøkte gamle damer med avskalla neglelakk og en møkkete hund av rasen ulldott som sitter i fanget og slikker seg gud vet hvor og jeg kan levende forestille meg at det er en sånn dame som har sittet og bladd og slikket på fingrene før meg. Og jeg er selvsagt ikke fordømmende. |
|
|
|
![]() |
|
|