Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Trenger man cherrox?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-08, 22:18   #1
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Trenger man cherrox?

Ja, nå føler jeg meg rimelig urutinert her. Men det er altså første vinteren jeg har barnehagebarn og da lurer man på sånt. Vi har et par Ecco vinterstøvler og et par Kamik støvler til henne, men det holder kanskje ikke på slapsete og våte dager? Erfaringer mottas med takk!

Gammel 27-09-08, 22:22   #2
Kneazle
Passiv

Standard

Sv: Trenger man cherrox?

Du kan jo lese denne tråden og se om du blir noe klokere.
(Det går sikker helt fint med Ecco og Kamik. Snuppa og jeg digger Viking Thermo. Smak og behag.)

Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 22:22   #3
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Vi bor i Lørenskog og går inn i vår 3. vintersesong. Har aldri hatt cherrox og de har aldri etterlyst det i bhg heller. Vi har hvert år hatt Ecco goretex og Sorel. Vi har faktisk aldri opplevd at han har vært våt på beina. Har spurt i bhg også og de sier at skoene har holdt tett. Var sikker på han var klissblaut en gang han lekte lenge i en vannpytt med goretex-skoene, men han var like tørr.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 23:45   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bor midt i Oslo. Det første året i barnehagen kjøpte jeg cherrox til snuppa. De ble brukt 2 ganger.

Så heretter får hun klare seg uten. Enten får hun raggsokker i gummistøvlene eller så går hun med vintersko (som er nesten helt vanntette).

Gammel 28-09-08, 12:25   #5
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Takk for svar alle sammen! Alltid veldig greit å høre hva dere her inne mener. Da avventer vi cherrox litt tenker jeg.

Er forresten Viking Thermo det samme som cherrox?

Gammel 28-09-08, 12:29   #6
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Viking Thermo det samme som cherrox?

Viking Thermo er ikke de originale Cherrox, men de er i "samme gata". Bare lettere og mykere. Og dyrere.

Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 12:29   #7
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Takk for svar alle sammen! Alltid veldig greit å høre hva dere her inne mener. Da avventer vi cherrox litt tenker jeg.

Er forresten Viking Thermo det samme som cherrox?

Nope, Viking Thermo og Viking Cherrox er to forskjellige ting.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 12:30   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt cherrox-mamma jeg da. Gutta har støvel, cherrox og vintersko. Nå kjøpte jeg disse til minsten istede for cherrox, så vi får se hvordan de funker.

Men egentlig er det vel ikke strengt talt nødvendig.....

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 12:40   #9
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Trenger man cherrox?

Aldri hatt cherrox.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 12:51   #10
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Vi hadde et par thermo i fjor. Ble ikke brukt, men poden var liten og gikk ikke i barnehage.
Nå blir han straks tre, går i barnehagen.
Jeg har bestilt to par. Tenker det blir greit å ha et par i barnehagen, som ekstra skift hvis gore tex'en skulle bli våt inni og på skikkelig våte dager.
Ett par til hjemme, for å ha noe og enkelt dytte bena i hvis vi skal i butikken, postkassa, bort til naboen o.l.
Så får vi se da, hvor mye de blir brukt i år og om det blir thermo neste sesong.
Greit å teste ut når man får det til innkjøpspris.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 15:51   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aldri hatt Cherrox. Vi foretrekker pustende sko.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.