|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tar du vare på dine introverte bekjentskap?Du som er sosial, åpen og utadvent. Tar du vare på dine introverte bekjente? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bedreviter
|
Sv: Tar du vare på dine introverte bekjentskap?Tja, min beste venninne er introvert, og jeg tror jeg tar brukbart vare på henne, men jeg ser ikke helt dette i henne da:
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Sv: Tar du vare på dine introverte bekjentskap?
Nei det er vel ulike grader. Sitatet ditt er derimot veldig mye meg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Tar du vare på dine introverte bekjentskap?Det tror jeg at jeg gjør, men noen ganger er det litt vanskelig siden jeg er såpass utadvendt og sosial selv. |
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Tar du vare på dine introverte bekjentskap?selvfølgelig, hvem ellers er i stand til å høre på mine endeløse monologer om me myself and I ? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
Sv: Tar du vare på dine introverte bekjentskap?Hmm … Jeg har flere introverte venner, og det er ingen av dem som jeg vil omtale som påfallende fåmælte akkurat. Jeg tror ikke egentlig det er det som er malen for om man er introvert eller ekstrovert. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Pauset
Nei jeg kan skravle i timesvis med én venn, men blir veldig stille grupper av ukjente. Jeg trodde før at jeg måtte dra ut og treffe folk f.eks. barseltreff, for ikke å være helt asosial. Jeg gikk med en forestilling om at jeg måtte gjøre en del ting som jeg egentlig hadde problemer med, for å komme over en del av mine personlighetstrekk. At jeg var unormal og asosial, og at det var galt på en måte. Dette varte faktisk helt fram til nå nylig. Jeg leste en del artikler, og fikk faktisk en "oppvåkning", da jeg forstod at mye av det "rare" ved meg, var ganske vanlig for mange. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Tar du vare på dine introverte bekjentskap?Men det er viktig å skille her: man kan være introvert og utadvendt og sosial. Introvert/ekstrovert sier egentlig bare noe om hvor man "lader batteriene". Der introverte trenger tid for seg selv for å hente energi, henter ekstroverte energi sammen med andre.
|
|
|
|
#10 |
|
Pauset
Det med energi er viktig, men dekker jo ikke alt ved begrepet. Hvis du leser den artikkelen, så beskriver den mange særtrekk som kan være tilstede. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Personlig pessimist
|
Dekning og dekning; jeg var på MB-kurs for to uker siden, og dette ble behørig dekket. Dette ble faktisk tatt opp spesielt, siden mange utpreget sosiale på kurset var i tvil om de faktisk kunne være introverte. Men ikke dekning utover det, nei.
Sist redigert av Niobe : 28-09-08 kl 20:05. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Protonterapeut
|
Jeg vet om opp til flere.
|
|
|
#13 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Tar du vare på dine introverte bekjentskap?Jeg er gift med en relativt introvert kar. Jeg tror han synes det er mer vanskelig å forholde seg til at jeg er så ekstremt ekstrovert som jeg er enn omvendt.
|
|
|
#14 |
|
seru
|
Her kjenner jeg meg godt igjen, men jeg håper da virkelig ikke at mine ekstroverte venner føler at de må "ivareta mitt bekjentskap..."
Sist redigert av Siri : 28-09-08 kl 20:23. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Søt og rar
|
Sv: Tar du vare på dine introverte bekjentskap?Jeg er introvert,
|
|
|
#17 |
|
By the Sea
|
Sv: Tar du vare på dine introverte bekjentskap?Det era og aC sa!
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Jeg skummet bare den aktuelle artikkelen, men den virket ganske, um, humoristisk spissformulert på meg. Jeg mener,
- jeg antar jo at forfatteren ikke seriøst mener at man skal ivareta sine introverte venner ved å ikke snakke til dem.
|
|
|
#20 |
|
kamerat
|
Du er jammen en underlig skrue.
|
![]() |
|
|