|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Liker du overraskelsesfester og hvilken type er du? | |||
| Jeg elsker overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er ekstrovert |
|
14 | 11,11% |
| Jeg elsker overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er introvert |
|
16 | 12,70% |
| Jeg avskyr overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er ekstrovert |
|
49 | 38,89% |
| Jeg avskyr overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er introvert |
|
47 | 37,30% |
| Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg er veldig utadvendt og i tillegg E og kan altså ikke fordra overraskelesfester, selskapsleker, bryllup med meg som brud etc etc. Og det gjør altså ikke Liven heller fant vi ut (nok en ekstrem E). Er det sånn det er? Er det de ekstroverte som ikke liker ekstra oppmerksomhet, eller er det de introverte?
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?
|
|
|
#6 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Det som er morsomt her nå er jo at alle som har stemt har svart at de ikke liker det, men bare de ekstroverte har skrevet et innlegg om det.
|
|
|
#7 |
|
ctrl+z
|
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Kjenner ingen.
|
|
|
#9 |
|
flisespikker
|
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg får være både snill modde og atypisk introvert da, og si høyt at jeg ikke liker sånne Voldsomme Greier. Men jeg syntes det var hyggelig å gifte meg og hyggelig med det ekstremt low-key utdrikningslaget Teo fikset, som forsåvidt også var et overraskelsesselskap, men antagelig ikke av den typen Esme tenkte på? Og når det gjelder selskapsleker, kommer det såklart an på hva det er og ikke minst hvem det er sammen med.
|
|
|
#10 |
|
kamerat
|
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg likte godt å være brud i mitt eget bryllup, og liker overraskelsesfester hvis de ikke involverer sjoflingene-har-glemt-bursdagen-min-stadiet. Derimot kan jeg stort sett ikke fordra selskapsleker og utdrikningslag (men likte mitt eget, da jeg har venner som kjenner meg). Jeg er introvert. Kan altså ikke svare.
|
|
|
#11 |
|
ctrl+z
|
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Hvor kan man ta testen, forresten? Jeg har mine mistanker, men har det ikke svart på hvitt hva slags type jeg er. *dårlig FPer*
|
|
|
#12 |
|
Fortynnet
|
Det regner jeg ikke som en overraskelsesfest. Overraskende besøk og vin er hyggelig. Men ikke å komme sliten hjem etter jobb og se for seg en rolig kveld i sofakroken, og så står det 50 av dine ikke-så-nære-venner i cowboyutstyr og er klare for en vill helaften. Jeg har vært på en sånn fest, der bursdagsbarnet (40) så relativt sjokkskadet ut før han tok seg i det. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg mistenker at jeg er en balanser introvert/ekstrovert, siden jeg ofte får I/E annenhver gang jeg tar en sånn test (men ikke slår ekstremt ut på noen) og kjenner meg godt igjen i begge karakteristikkene. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Vel, jeg hadde et finfint bryllup og et storartet utdrikningslag (man har da gode venner), er halvskeptisk til selskapsleker og overraskelsesfester.
|
|
|
#18 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg er introvert og stemte at jeg avskyr både det ene og det andre. Det stemmer vel ikke helt ift. selskapsleker; det kan jeg være med på i begrensa mengde hvis jeg er i rette humør. Avskyr er likevel bedre enn elsker i denne sammenhengen.
|
|
|
#19 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg er E. Liker fester og er gjerne midtpunkt, men liker ikke overraskelsesfester, er skeptisk til selskapsleker og liker bare utdrikningslag dersom de er av det rolige og vennligsinnede slaget. Slik Lille Rus var. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Kan du forklare nærmere hva det da betyr? I ordboka står det at det er utadvendt og innadvendt.
|
![]() |
|
|