|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Liker du overraskelsesfester og hvilken type er du? | |||
| Jeg elsker overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er ekstrovert |
|
14 | 11,11% |
| Jeg elsker overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er introvert |
|
16 | 12,70% |
| Jeg avskyr overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er ekstrovert |
|
49 | 38,89% |
| Jeg avskyr overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er introvert |
|
47 | 37,30% |
| Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
sangfugl
|
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Selvsagt. Jeg bare testet.
|
|
|
#83 |
|
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Skinkeost? :skingrestemme:
|
|
|
#85 |
|
sangfugl
|
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?rajrai: Er du ikke riktig navla? Is er jo godt! :tror alle som ikke er som meg er idioter / har ikke skjønt bæret av alle disse I / E trådene:
|
|
|
#86 |
|
*_*
|
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?
Jeg spiser det jo, men synes det er rimelig oppskrytte greier. Det er jo så kaldt og seigt.
|
|
|
|
#89 |
|
© All rights reserved
|
Typisk I-er.
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Eklektisk
|
Dream Yoghurtis med mint og sjokolade er ikke seigt. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg er utadvendt, men en I. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
sangfugl
|
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Hvorfor er du utadvendt midt på natten P.K.?
|
|
|
#94 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det syntes Gino Valente også da han kom til Norge.
|
|
|
|
#95 |
|
Glad
|
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Siste alternativ for meg, jeg er I. Hadde lite bryllup, og ble sur da noen prøvde å prakke på meg tiara og et pittelite utdrikningslag
|
|
|
#96 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Er det noe galt med tiara også nå?
|
|
|
#97 |
|
sangfugl
|
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg hadde utdrikningslag med danseprinsessekostyme. :ekstremt lekker:
|
|
|
#98 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg kan ikke stemme. Jeg er ekstremt ekstrovert, ekstremt glad i overraskelsesfester men avskyr selskapsleker.
|
|
|
#99 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?Jeg ble veldig glad da mine beste venner overrasket meg med utdrikkingslag, jeg stortrivdes i bryllupet vårt med uformell marengsfaktor nå i helga, og med en god lekeleder som styrer dosene med hard hånd så kan jeg også eelske selskapsleker.
|
![]() |
|
|