Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Farge på vinterdress - hjelp meg! *med poll*

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: hvilken farge er finest? (evt mest praktisk)
Sort 4 3,77%
Grønn 50 47,17%
Turkis 36 33,96%
Brun 16 15,09%
Deltakere: 106. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-08, 11:38   #41
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge på vinterdress - hjelp meg! *med poll*

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Og så spør du oss, når eksperten sjøl er så klar i sin tale.

Isj, han vil jo som oftest ha bæsj i matboksen sin når han får spørsmål om hva han vil ha - så han er definitivt ikke til å stole på

Nei, det er sant - selvfølgelig kan gutten få velge!

Gammel 01-10-08, 11:38   #42
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Grønn. Ingen tvil.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 21:23   #43
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Turkis.

Gammel 01-10-08, 22:56   #44
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storebror har fått vilja si, og jeg har nå bestilt grønn dress.

Kjøpte i 104 - gutten er ganske akkurat 98 cm nå, så jeg håper jeg ikke har gjort noe dumt...

Gammel 01-10-08, 22:59   #45
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Kan skjønne du må ha 104 ! Gratulerer med valget , og dressen!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 14:11   #46
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Brun

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 14:13   #47
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Ups, ser nå at du har kjøpt dress Den grønne var kjempefin!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 14:21   #48
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Grønn!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 15:25   #49
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Ups, ser nå at du har kjøpt dress Den grønne var kjempefin!

Jeg har nok kjøpt brun om ikke storebror har vært så veldig glad i grønt selv. LIker nemlig det best selv altså. (Men vi hadde brun i fjor, og forandring fryder)

Gammel 02-10-08, 15:35   #50
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes den brune og den grønne var finest. Hadde du brun i fjor, ville jeg gått for grønn i år.

Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 15:35   #51
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Storebror har fått vilja si, og jeg har nå bestilt grønn dress.

Kjøpte i 104 - gutten er ganske akkurat 98 cm nå, så jeg håper jeg ikke har gjort noe dumt...

Litt treg jeg og. Godt valg!

Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 09:20   #52
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin grønn dress! Den hadde gutta mine vært fine i også. Pris?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 09:43   #53
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

599 Danske (Fra minymo) - trekker jo fra moms - så den koster enten 599 - moms eller så stoppes den i tollen og ender opp på ca 700 +. (Evt babytrend - der koster den ca 700 allerede)

Jeg har jo ikke fått den ennå, så pris er litt usikkert

Forøvrig hadde jeg samme dress i fjor, og jeg var kjempefornøyd.

Gammel 07-10-08, 09:47   #54
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grønn

Den grønnfargen var knallfin, og absolutt ikke 1997! Bauche da..

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.