Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Og så kom snøen ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-08, 11:45   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så kom snøen ...

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/o...erud/1.6242158

Da er vinteren her for noen av oss. Vel, ikke "oss", vi har jo aldri snø. Jeg vil ha snø til jul, men høner får tenner før det skjer!

Gammel 01-10-08, 11:49   #2
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Og så kom snøen ...

Brrr. Det så litt kaldt ut, men den forsvinner nok i løpet av kort tid.

Gammel 01-10-08, 11:52   #3
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Vel, ikke "oss", vi har jo aldri snø. Jeg vil ha snø til jul, men høner får tenner før det skjer!

Nei, på samme måte som man ikke flytter til Afrika om man vil ha vinter, er vel ikke Rogaland fylket for de som ønsker seg snø .

Gammel 01-10-08, 11:57   #4
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Her har jeg skrapet is av frontruta i dag og tempen viste minus 2. Definitivt senhøst og snart vinter. Heldigvis skinner sola nå.

Slik var det her også i morges. Vi har heldigvis ikke sett noe til snøen enda da, og håper vi slipper det en måneds tid til. Snø var definitift mye morsommere når man var barn.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 12:00   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Nei, på samme måte som man ikke flytter til Afrika om man vil ha vinter, er vel ikke Rogaland fylket for de som ønsker seg snø .

I know, men vil mannen flytte på seg? NEI! Jaja, jeg trives i grunnen her, selv om vi ALDRI har snø.

Gammel 01-10-08, 12:00   #6
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her pøsregner det...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 12:04   #7
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Huff og huff- første morgenen med snø og fortsatt sommerdekk på bilen...
Kommer like brått på hvert år! Men så pussig at det ligger snø i Buskerud og ikke her som jeg bor. Oppland, langt nord. Bor jo på fjellet, jeg. Det lå snø noen kilometer fra her sødag morgen. Venter bare på at den legger seg her en morgen også; det er mange minus om nettene nå.
Iset- du får komme og besøke meg- her er det masse snø om vinteren. I fjor var det så mye snø som det ikke har vært på 50 år!!

Gammel 01-10-08, 12:05   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oppland, langt nord? :nysgjerrig:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 12:10   #9
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

:denialsmiley:

Gammel 01-10-08, 12:11   #10
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Oppland, langt nord? :nysgjerrig:

Hi hi- kjenner du noen som bor langt nord i Oppland?

Gammel 01-10-08, 12:12   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Iset- du får komme og besøke meg- her er det masse snø om vinteren. I fjor var det så mye snø som det ikke har vært på 50 år!!

Kommer!!

Har dere snø i jula også? De fleste her vet hvor psyko julemenneske jeg er, og kan vel tenke dere hvor sur jeg er når det REGNER hver jul. Ikke et snøfnugg, engang. Jul = snø, jeg blir så forbanna! Helvetes vestland!

Gammel 01-10-08, 12:13   #12
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Måtte bare åpne denne for nå trodde jeg jammen meg det snødde på Sandnes.

Gammel 01-10-08, 12:13   #13
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For seks år siden når jeg gikk høygravid med eldstemann la snøen seg i midten av oktober......

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 12:14   #14
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kommer!!

Har dere snø i jula også? De fleste her vet hvor psyko julemenneske jeg er, og kan vel tenke dere hvor sur jeg er når det REGNER hver jul. Ikke et snøfnugg, engang. Jul = snø, jeg blir så forbanna! Helvetes vestland!

Jeg vil mye heller ha regn, jeg har opparbeidet meg et intest hat for snø de siste årene......

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 12:16   #15
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Standard

Kommer!!

Vi har som oftes snø i jula! Det hender jo selvfølgelig at det er mildvær slik at det er isete og trist. For et par år siden hadde vi knapt snø i jula.
Men som sagt: Som oftes er det hvit jul her. Absolutt flottest om det snør mye like før julaften slik at trærne er tunge av snø!!

Gammel 01-10-08, 12:23   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Hi hi- kjenner du noen som bor langt nord i Oppland?

Jeg har tilbrakt mye tid i Oppland, kan man si.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 12:32   #17
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har tilbrakt mye tid i Oppland, kan man si.

Prikketiprikk! :hemmelighetskremmeri:

Gammel 02-10-08, 15:58   #18
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I know, men vil mannen flytte på seg? NEI! Jaja, jeg trives i grunnen her, selv om vi ALDRI har snø.

Å, joda. Vinteren 2005/2006, da var det snø. Og holke. Jeg husker det spesielt godt, siden jeg da nettopp hadde født, fremdeles slet med bekkenløsning og lav blodprosent, og ploget gjennom brøytekantene med Emmaljunga'en.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.