Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Noen butikker med godt utvalg av superfit-sko?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-08, 22:28   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen butikker med godt utvalg av superfit-sko?

Jeg har forelsket meg i disse - men her finner jeg bare de gørrstygge superfit-skoene de selger hos barnas hus.

Er ikke dette kule gore-texstøvler, så vet ikke jeg! (vil iallefall se på den, tenkte jeg...)

Gammel 02-10-08, 22:30   #2
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen butikker med godt utvalg av superfit-sko?

De var stilige! Men kan ikke hjelpe deg, ikke sett Superfit andre steder enn på Barnas Hus jeg...

Gammel 02-10-08, 22:33   #3
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Åh, de var fine! *vil ha til Albert*

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 22:56   #4
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Var i en butikk her i Oslo som fører Superfit i går, men de hadde ikke de du viser frem (ellers skulle jeg gjerne kjøpt for deg). Fine skoene!

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 22:58   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også bare funnet de kjeddelige/stygge som de har på barnashus og på falkanger. Hvilken størrelse bruker gutten din?

Gammel 03-10-08, 11:35   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har også bare funnet de kjeddelige/stygge som de har på barnashus og på falkanger. Hvilken størrelse bruker gutten din?

26 må jeg nok ha i vintersko i år.

Jeg hadde superfit i fjor, og finner jeg slike som han hadde da, så får jeg vel ende opp med dem - evt høre med en venninne i tyskland om hun kan kjøpe for meg.

Gammel 03-10-08, 11:38   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har superfitsko fra i fjor i str 25. I år må vi ha 28.

Noen av Superfitskoene er så harde og stive, mens noen er gode og myke og perfekte. Hvorfor tar ikke butikken inn de perfekte skoene?

Gammel 03-10-08, 11:43   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Vi har superfitsko fra i fjor i str 25. I år må vi ha 28.

Noen av Superfitskoene er så harde og stive, mens noen er gode og myke og perfekte. Hvorfor tar ikke butikken inn de perfekte skoene?

De har superfit på Rusle. Det er der jeg har funnet best utvalg, faktisk. Jeg har ikke opplevd dem som harde og stive, men myke og lette. Men som sagt: De kunne ha tatt inn noen kule også på barnas hus da.

Gammel 03-10-08, 11:50   #9
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her så jeg at de hadde en del Superfit på Skoby. Om denne butikken finnes andre steder i landet vet jeg ikke. Jeg så heller ikke så nøye på hva slags sorter de hadde, kun at det stod Superfit på en del.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:38.