|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Twinsouls
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Da jeg var på sykehusetI går var jeg og min samboer på sykehuset pga at måtte ta røntgen av noen fingre pga av han skadet seg på jobb i gruva på Svalbard.
Siw mamma til en i himmelen og tre på jord "The way you make mee feel" Sist redigert av Siw : 04-10-08 kl 00:28. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Opp og ned
|
Sv: Da jeg var på sykehuset
|
|
|
#7 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da jeg var på sykehusetJeg hadde nok ledd jeg også. Ikke av at det var ekkelt, og ikke av personen, men av situasjonen... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Twinsouls
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Da jeg var på sykehusetJeg ler av meg selv for til å begynne med trodde jeg det var en parkeringsvakt. Jeg syns det ble ubehagelig ,ikke dama men situasjonen jeg var i. jeg visste jo ikke før etter kjøreturen at ho var psykisk syk da jeg snakket med den dama som la på penger på parkometeret. Jeg trodde jeg hadde gjort noe galt men det var jo ikke meg som var tullerusk............. Ho gjorde tegn med armen om at jeg skulle rygge bilen og kjøre bort derfra som om jeg ikke hadde lov til å stå der
|
![]() |
|
|