Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvitløk og røyking

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-08, 13:27   #1
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Hvitløk og røyking

Jeg sto opp i dag til en deilig hvitløkslukt som fylte hele kjøleskapet. Noen (les; meg) hadde glemt å sette på lokket på glasset med hvitløk i olje, og slengt det fra seg i kjøleskapet. Nå smaker absolutt all mat hvitløk! Selv den nydelige kaken jeg hadde bakt. Sjokolade og hvitløk er ikke å anbefale.

Også har jeg sluttet å røyke. 1 uke nå, og det finnes ikke problematisk. Røykepillen Champix er min venn.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 16:43   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvitløk og røyking

Uff, sjokokake med hvitløkssmak.
Har du fått røykepillen fra fastlegen? Er det den det var snakk om så mye bivirkninger?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 18:20   #3
emma71
utfordrer ikke

emma71 sin avatar

Hvor: Follo
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Gratulerer med røykeslutt
Synd med kaken, hvis planen var å servere den til noen får du si at du eksprimenterer litt med uvanlige smaksopplevelser

Gammel 04-10-08, 18:22   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer med røykeslutt!

Hvitløkssjokoladekake...

Gammel 04-10-08, 18:33   #5
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Uff, sjokokake med hvitløkssmak.
Har du fått røykepillen fra fastlegen? Er det den det var snakk om så mye bivirkninger?

Ja det er den. Jeg merker ingenting til bivirkningene, men uansett er det bedre enn bivirkningene av røyken. Det er vel at du kan bli deprimert det har hvert snakk om mest. Det er bare en jeg kjenner til som har merket noe til det, og han er mye deprimert til vanlig også. Jeg vurderte det dit at så lenge jeg var obs på det kunne jeg eventuelt kutte det ut om jeg merket noe til det. Men det er ingen tvil om at den er fantastisk til å hjelpe en å slutte å røyke.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 20:14   #6
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Ja det er den. Jeg merker ingenting til bivirkningene, men uansett er det bedre enn bivirkningene av røyken. Det er vel at du kan bli deprimert det har hvert snakk om mest. Det er bare en jeg kjenner til som har merket noe til det, og han er mye deprimert til vanlig også. Jeg vurderte det dit at så lenge jeg var obs på det kunne jeg eventuelt kutte det ut om jeg merket noe til det. Men det er ingen tvil om at den er fantastisk til å hjelpe en å slutte å røyke.

Takk for info. Jeg begynner å innse at jeg må ha hjelp til å slutte, hvis det skal skje.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.