|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Princess Skids and Scars
|
Hvitløk og røykingJeg sto opp i dag til en deilig hvitløkslukt som fylte hele kjøleskapet. Noen (les; meg) hadde glemt å sette på lokket på glasset med hvitløk i olje, og slengt det fra seg i kjøleskapet. Nå smaker absolutt all mat hvitløk! Selv den nydelige kaken jeg hadde bakt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvitløk og røykingUff, sjokokake med hvitløkssmak.
|
|
|
#3 |
|
utfordrer ikke
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvitløk og røykingGratulerer med røykeslutt
|
|
|
#5 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Hvitløk og røyking
Ja det er den. Jeg merker ingenting til bivirkningene, men uansett er det bedre enn bivirkningene av røyken. Det er vel at du kan bli deprimert det har hvert snakk om mest. Det er bare en jeg kjenner til som har merket noe til det, og han er mye deprimert til vanlig også. Jeg vurderte det dit at så lenge jeg var obs på det kunne jeg eventuelt kutte det ut om jeg merket noe til det. Men det er ingen tvil om at den er fantastisk til å hjelpe en å slutte å røyke. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvitløk og røyking