Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skinntøfler (type Robeez) i store størrelser, finnes det?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-08, 11:22   #1
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Skinntøfler (type Robeez) i store størrelser, finnes det?

Jeg er på jakt etter skinntøfler av denne typen til min treåring som bruker størrelse 27, men har ikke funnet det. Er det noen som vet om de finnes i så store størrelser, og hvor? Nett eller butikk i Oslo.
Det er de eneste tøflene han vil bruke, så jeg håper det går an å få tak i.

Gammel 05-10-08, 11:24   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skinntøfler (type Robeez) i store størrelser, finnes det?

www.tinyzone.dk har opp til 31 i allefall

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 11:28   #3
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Standard

Takk!

Gammel 05-10-08, 12:29   #4
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vår gutt på tre brukte slike i str 28 av merket decoy i fjor. De ble kjøpt på babysam i dk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 13:33   #5
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har nettopp bestilt fra http://loevebarna.no/

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 13:50   #6
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Vi er veldig fornøyd med Tiny Zone, de brukes ennå her. Ruskesara har vel 27 i sine tror jeg.

Gammel 05-10-08, 22:47   #7
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jenta vår har Robeez i str. 3-4 år, og de passer. Hun bruker 27-28 i sko.

Gammel 06-11-09, 13:08   #8
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Plukker opp en gammel tråd. Trenger skinntøfler i str 26/27 til snuppa, finnes det butikker som har det eller lønner det seg å gå på nett? Er det fremdeles tinyzone.dk eller loevebarna.no som er de beste alternativene?

Gammel 06-11-09, 13:31   #9
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Standard

Jeg har ihvertfall vært veldig fornøyd med de vi kjøpte fra tinyzone.dk.

Gammel 06-11-09, 13:34   #10
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vanlig Roobez til den unge damen, men i tillegg kjøpte jeg et par sokker m/skinnsåle i veldig bra kvalitet på Babyproffsen på Nordby i Sverige. Jeg klarer ikke å huske hva de heter, men de er virkelig bra og jeg mener de hadde store størrelser også (jeg kjøpte 25-27). Jeg kan sjekke det i kveld, hvis det er interessant. Jeg liker disse mye bedre enn Roobez. Dessuten tåler skinnet (ja, det er skinn) vaskemaskin.

Gammel 06-11-09, 13:45   #11
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Veldig interessant, Vero. Yes please.

Gammel 06-11-09, 18:34   #12
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse er det vi har:

http://www.nowali.com/

Her ser du våre i bruk (de var visst 24-25):

Gammel 06-11-09, 19:26   #13
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Vi har disse fra Bobux:

De går opp til 4XL, hvilket jeg mener er 31/32. Vi bestilte de fra Babyplaneten, mener jeg.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-09, 19:28   #14
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Nei, her stod det at 4XL er størrelse 30. De er store i størrelsen.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.