|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Skinntøfler (type Robeez) i store størrelser, finnes det?Jeg er på jakt etter skinntøfler av denne typen til min treåring som bruker størrelse 27, men har ikke funnet det. Er det noen som vet om de finnes i så store størrelser, og hvor? Nett eller butikk i Oslo.
|
|
|
#2 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Skinntøfler (type Robeez) i store størrelser, finnes det?www.tinyzone.dk har opp til 31 i allefall |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Superduperaktiv
Sv: Skinntøfler (type Robeez) i store størrelser, finnes det?Takk!
|
|
|
#5 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Skinntøfler (type Robeez) i store størrelser, finnes det?Jeg har nettopp bestilt fra http://loevebarna.no/ |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Skinntøfler (type Robeez) i store størrelser, finnes det?Vi er veldig fornøyd med Tiny Zone, de brukes ennå her. Ruskesara har vel 27 i sine tror jeg.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skinntøfler (type Robeez) i store størrelser, finnes det?Jenta vår har Robeez i str. 3-4 år, og de passer. Hun bruker 27-28 i sko.
|
|
|
#8 |
|
Trøtt
|
Sv: Skinntøfler (type Robeez) i store størrelser, finnes det?Plukker opp en gammel tråd. Trenger skinntøfler i str 26/27 til snuppa, finnes det butikker som har det eller lønner det seg å gå på nett? Er det fremdeles tinyzone.dk eller loevebarna.no som er de beste alternativene?
|
|
|
#9 |
|
Superduperaktiv
Sv: Skinntøfler (type Robeez) i store størrelser, finnes det?Jeg har ihvertfall vært veldig fornøyd med de vi kjøpte fra tinyzone.dk.
|
|
|
#10 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Skinntøfler (type Robeez) i store størrelser, finnes det?Jeg har vanlig Roobez til den unge damen, men i tillegg kjøpte jeg et par sokker m/skinnsåle i veldig bra kvalitet på Babyproffsen på Nordby i Sverige. Jeg klarer ikke å huske hva de heter, men de er virkelig bra og jeg mener de hadde store størrelser også (jeg kjøpte 25-27). Jeg kan sjekke det i kveld, hvis det er interessant. Jeg liker disse mye bedre enn Roobez. Dessuten tåler skinnet (ja, det er skinn) vaskemaskin.
|
|
|
#12 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Skinntøfler (type Robeez) i store størrelser, finnes det?Disse er det vi har:
|
|
|
#13 |
|
guru advisor
|
Sv: Skinntøfler (type Robeez) i store størrelser, finnes det?Vi har disse fra Bobux: |
|
|
|
![]() |
|
|