Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vintervotter til snart-2-åringen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-08, 22:01   #21
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vintervotter til snart-2-åringen

I fjor kjøpte jeg Rasavilvotter fra www.blapelikan.no
De holdt han varm, var vanntett, og datt ikke av.
Supre til en snart toåring.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 17:01   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har to par hjemmestrikka votter, et par THH votter, Trollvotter og noe fra Cubus. Så får vi se.
Så lenge de er passe myke er jeg ikke så nøye.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 18:24   #23
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Her går det i Reimatec vintervotter og Troll regnvotter med ull.

Gammel 04-10-08, 22:28   #24
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

reimavotter er veldig bra, men etterhvert som barna er større har jeg gått over til h&m. Da kan jeg kjøpe 20 par til samme pris som 2-3 reimapar... og det trengs her av en eller annen grunn. Votter er liksom aldri der de skal være. H&m-votter er ikke regntette, men de er gode i formen og varme nok. Så har de regnvotter til slapsføre.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-08, 22:45   #25
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Det trikset med regnvotter+ullvotter er veldig smart. Duger nok fint hvis det ikke er veldig kaldt, om det er minus 5 eller kaldere tror jeg vi må ha noe annet på lur. Heldigvis god tid igjen for å finne noe.

Hvis det er kaldere enn minus 5 er min erfaring at det aller meste av tykke votter er like bra. Er det så kaldt fungerer Cubus og HM-votter like bra som Reima og Troll.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 12:21   #26
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi har Trollvotter å ullvotter som vi skal ha overtrekksvotter utenpå, naturbarnehagen anbefaler det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 14:12   #27
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Vi har hatt både Troll og Reima votter til LilleVenn (samt mange andre billigere varianter). Tror faktisk jeg holder en knapp på Troll. Lettere å få på.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.