|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det greit å male noe i fellesboden?Vi bor i blokk og har en kjeller der hver leilighet har sin bod. Nå har jeg en barneseng jeg kunne tenke meg å male, men har liten lyst (og plass) til å male den i leiligheta. Har jeg dårlige sosiale antenner hvis jeg bruker boden min til det? Det bilr jo litt lukt, men det går jo bort etter hvert, ikke sant?
|
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er det greit å male noe i fellesboden?VI brukte boden vår i kjelleren til det iallefall. Ingen som skulet på oss iallefall (eller, hvem vet. Kanskje vi ikke har sosiale antenner what so ever)
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Er det greit å male noe i fellesboden?Jeg ville ikke reagert på at noen gjorde det.
|
|
|
#5 |
|
This is normal!
|
Sv: Er det greit å male noe i fellesboden?Jeg tror jeg ville hengt opp en lapp litt før og spurt om alle syntes det var ok. Det er utrolig hva folk lagrer i bodene sine, og det er ikke alle som er like glad for malingslukt i vinterkåpen eller bøkene eller hva de nå har der.
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Er det greit å male noe i fellesboden?Ville ikke brydd meg om noen gjorde det. Maling setter da ikke lukt på andre ting man måtte oppbevare i bodene sine? |
|
|
|
#7 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Er det greit å male noe i fellesboden?Jeg hadde ikke brydd meg, vi oppbevarer ting vi er redde for (bøker ol.) i tette plastbokser.
|
|
|
#10 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det greit å male noe i fellesboden?Vi maler møbler og annet i kjellerboden vår. I vårt borettslag gjør mange det. Ting man er redde for settes i loftsbodene og der er man mer strikte.
|
|
|
#11 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det greit å male noe i fellesboden?Hadde jeg lagret ting av tøy der hadde jeg ikke blitt særs happy om noen i naboboden hadde malt uten å si fra. Jeg hadde ihvertfall satt pris på å få beskjed, slik at jeg kunne flytte pelsen (jeg ikke har...)
|
![]() |
|
|