|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Talkum - bruker du det?
Ja kan forsøke det, selv om hun nok ikke er direkte utsatt for eggstokkreft fra armhulene? Talkum funker i alle fall her på lille frøken Michelin. Hun så fryktelig ut i sommer da vi oppdaget dette. Måtte starte med sårsalve først, og så kontinuerlig puddring. Men kan få tak i potetmel siden det nok er mer naturlige greier. Men noe må der være. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Talkum - bruker du det?Vi bruker talkum. Jeg og mannen tar det på innsiden av lårene når vi er på sydenferie. Vi veier begge litt for mye, og lårene gnisser inntil hverandre. Når man svetter i syden og går en del, blir det faktisk sår av slikt. Det kan man unngå med talkum.
|
|
|
|
#23 |
|
Glad
|
Sv: Talkum - bruker du det?Kjøpte en talkumdåse i forfjamselsen da jeg var førstegangsgravid. Den er meget pent brukt, bare som nødsupplement i stellebagen når potetmelet ikke var tilgjengelig.
|
|
|
#24 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Talkum - bruker du det?Jeg gjør som Tjorven, bruker talkum på innsiden av lårene når det er varmt... Det er kipt å være overvektig med lår som gnisser om sommeren.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Talkum - bruker du det?Alt man lærer på FP. Talkum mellom lårene altså. :noterer:
|
|
|
#27 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Talkum - bruker du det?Nei det har vi aldri brukt.
|
![]() |
|
|