|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Flere par vintersko på en sesong? (20 mnd gml)Begge mine har brukt to par på en vinter i den alderen. Føttene til mine gutter har vokst veldig i perioder. I år regner jeg med at begge vil passe vinterskoene sine til vinteren er over. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere par vintersko på en sesong? (20 mnd gml)Poden her vokser og vokser. Vi måtte kjøpe nye vintersko før sesongen var over i fjor. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Flere par vintersko på en sesong? (20 mnd gml)
12 mm er ikke så mye. Man kan kjøpe skoene 12-15 mm for store, og jeg kjøper 15 mm i vintersko, siden vi bruker tykkere sokker i dem.
|
|
|
|
#25 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Han har så smale føtter. Kjempesmale OG lange. Kjøper jeg de mer for store enn det så snubler han i dem/får problemer med å få de med seg. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Nei, jeg vet jo ikke. Men han fikk sine første sko i april, og det var str 20. I august/sept måtte han ha 22, og nå 23 i vintersko. Så for alt vi vet må han kanskje ha str 25 i februar... *dyrt*
|
|
|
#27 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Personlig pessimist
|
Poden har arvet mine føtter. Smale, med lav vrist og en pinglete ankel. Jeg synes Ecco Goretex sitter godt på hans føtter, selv i starten når de er 15 mm for store. I år er borrelåsene mye for lange, det var de ikke i fjor... Stikker litt langt ut. Poden er en ganske liten treåring og har 26 i årets vintersko.
|
|
|
|
#29 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Flere par vintersko på en sesong? (20 mnd gml)Ecco sine er aller best til våre også. De er det eneste som er smale nok. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Flere par vintersko på en sesong? (20 mnd gml)Det har gått fint med et par vintersko på en sesong med begge mine barn. Kjøper sko som er passelige, men med de anbefalte 1,5 cm. På slutten av sesongen nærmer de seg nok skotuppen. Men da hadde jeg helt sikkert kjøpt cherrox om det bare var for noen uker.
|
|
|
#31 |
|
Jeg ble frisk!!
Sv: Flere par vintersko på en sesong? (20 mnd gml)I fjor holdt vinterskoene til S lenge.
|
![]() |
|
|