|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må jeg virkelig begynne å kle meg annerledes?Eller må jeg bare finne meg i at folk spør om jeg er gravid? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Må jeg virkelig begynne å kle meg anderledes?At folk spør om det i det hele tatt synes jeg er langt over streken!! Kjenner jeg blir sur på dine vegne. Jeg elsker stilen din og synes overhodet ikke det er grunn til å bytte den ut. Synes absolutt ikke du (eller modellen, i dette tilfellet) ser noe mer gravid ut enn andre ville gjort i samme antrekk. Folk altså!!
|
|
|
#3 |
|
Nå også i farger
Sv: Må jeg virkelig begynne å kle meg anderledes?Bille: Jeg er veldig enig i at det er frekt. Derfor jeg liksom ikke helt hva jeg skal svare når folk spør. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Må jeg virkelig begynne å kle meg anderledes?
Nei, det skjønner jeg godt. :comfort: Hadde nok blitt skikkelig tatt på senga jeg også.
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Må jeg virkelig begynne å kle meg anderledes?Frekke folk. (Selv om jeg ofte tenker det samme når tynne folk kler seg vidt oventil. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Må jeg virkelig begynne å kle meg anderledes?Hvis du konsekvent svarer "Nei, dessverre, jeg er nok bare feit", så slutter de å spørre. Garantert!
|
|
|
#7 |
|
er her
|
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Må jeg virkelig begynne å kle meg anderledes?Skal MYE til før jeg spør om noen er gravide.. det er så teit å plumpe ut med sånt?!
|
|
|
#10 |
|
Sånn passe sane
|
|
|
|
#12 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Må jeg virkelig begynne å kle meg anderledes?Men sånn oppriktig....hvorfor kler tynne mennesker seg større på den måten? Jeg er selv tynn og får virkelig ikke til å gå i store tunikaer som jeg kunne brukt sent i en graviditet.
|
|
|
#13 |
|
|
Fordi det er behagelig! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Epikur
|
Sv: Må jeg virkelig begynne å kle meg annerledes?Baggy stil er ikke noe for meg, jeg er mer på Snipehakket, og skjønner ikke hvorfor lekre smekre snupper som deg skal telte og kle seg fire str. større. Du må jo gjerne bruke tunikaer, men kanskje ikke den helt vide sorten? Litt mindre størrelse? Litt smalere modell? Belte?
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Må jeg virkelig begynne å kle meg annerledes?Jevnt over er vel tunika penere på tynne enn på overvektige som meg synes jeg.. da ser man jo enda mer låvedør ut.
|
|
|
#16 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Må jeg virkelig begynne å kle meg annerledes?Kjenner til problemet, selv om jeg nå er normalstørrelse. Men jeg har alltid hatt lett for oppblåst mage, og med lite hofter legger magen seg på midten og ut. Da er ikke ettersittende klær noe man føler seg vel i, men samtidig er det vanskelig med tunikaer og lignende som kan framheve mage eller bare gi en illusjon om større størrelse enn virkelig er.
|
|
|
#17 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Må jeg virkelig begynne å kle meg annerledes?Kjenner til problemet, men nekter å endre klesstil, så det så.
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Må jeg virkelig begynne å kle meg annerledes?
Men, hvorfor i alle dager? Man kler seg som man liker, og ikke nødvendigvis for å på død og liv alltid skulle fremheve at man er tynn. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Må jeg virkelig begynne å kle meg annerledes?
Joda. Kun for å vise at man er tynn. |
|
|
|
![]() |
|
|