|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
nygift
|
Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Ja det lurer jeg på i dag
Sist redigert av Blomst : 14-10-08 kl 23:54. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
nygift
|
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Skulle hatt poll, men det glemte jeg visst
Sist redigert av Blomst : 14-10-08 kl 23:53. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Ja, da er han 4, altså. Det var kanskje dét du lurte på.
|
|
|
#5 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Storesøster ble 3 år i sommer og da hadde vi barnebursdag hjemme med venner. 12 unger i alderen 2-5.
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Snuppa får sin første barnebursdag med barn fra barnehagen når hun fyller 4.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?På 1 årsdagen kom alle de andre 6 barna på babytreffgruppa.
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Vi har feiret alle vi. Gikk ikke i barnehage første året da, så da var det venners barn som var på besøk og sammen voksne. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?To av ungene var 2 og en var 3. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Da vesla ble 2 år hadde vi fullt barneselskap her hjemme, men da med venner siden hun ikke gikk i barnehagen enda. da hun ble 1 år hadde vi familieselskap.
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Når de var 4 år inviterte de barn fra barnehagen. Før det hadde vi selskap med venner/venners barn og litt familie. Sist redigert av Dronningen : 15-10-08 kl 12:00. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Storebror feiret sin første bhg.bursdag da han ble 4 år. Gjør det sånn med lillebror også.
|
|
|
|
#14 |
|
Javel
|
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Vi har hatt barnebursdag siden ungene var 1år. Men da var det venninner med jevngamle unger. De to eldste begynte ikke i barnehage før de var rett over 3 så da var 4års dagen første bursdag med barnehagevenner. Minsten hadde barnehagevenner allerde fra 2års dagen.
|
|
|
|
#15 |
|
Ekvilist
|
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Poden som er tre har aldri hatt egen barnebursdag, sånn utenom feiringen i barnehagen hvor vi voksne også har vært litt innvolvert. Det kommer imidlertid mange barn i de to familieselskapene vi avholder, da inviterer vi også de nærmeste par venneparene med barn samtidig.
|
|
|
#16 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Alle tre jentene mine har hatt sin første barnebursdag da de fylte tre år.
|
|
|
#17 |
|
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Skulle hatt barnebursdag da han fylte ett...men det var under det verste snøkaoset på sørlandet i vinter, så var ikke så mange som dukket opp. 2 av 8 kom
|
|
|
#19 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?I første klasse, dvs. når de har blitt seks eller sju år. Før det har vi hatt selskap med noen venners barn og slektninger
|
|
|
#20 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Når feiret barnet ditt sin første barnebursdag?Første barnebursdag var når hun var 3 år |
|
|
|
![]() |
|
|