Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvordan fjerne gammel eier?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-08, 10:37   #1
Left
Passiv

Standard

Hvordan fjerne gammel eier?

Litt av en overskrift, men det jeg er ute etter å få vite er hvordan jeg fjerner forrige eier av datamaskina. Vedkommende er fjernet under brukere, men når filer lastes ned etc. så er det vedkommendes navn som står. Det samme når jeg søker den opp med blåtann med telefonen min.
Noen som vet?

Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 11:37   #2
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan fjerne gammel eier?

Hvilket operativsystem er det?

Gammel 19-10-08, 11:38   #3
Left
Passiv

Standard

Windows Vista

Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 11:40   #4
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

(var ikke meningen å sende forrige innlegg så kjapt, men har en liten "hjelper" her.)

Hos meg (windows vista) går jeg på kontrollpanel -> nettverks og delingssenter, så velger jeg min pc, så systemverktøy, så endre innstillinger, så enda en gang på endre innstillinger.

Det er litt forskjell fra operativsystem til operativsystem, men kanskje det uansett kan gi deg noen hint til hvor du kan lete.

Gammel 19-10-08, 11:40   #5
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

Ja se der, der hadde du svart hva du hadde. Håper du får ordnet...

Gammel 19-10-08, 11:56   #6
Left
Passiv

Standard

Tusen takk - da var det fikset

Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 12:00   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Torpedo?

Gammel 19-10-08, 12:40   #8
Left
Passiv

Standard

Jepp, stikk eller få knuste kneskåler

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.