Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvordan best oppbevare lego?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-08, 17:46   #1
Left
Passiv

Standard

Hvordan best oppbevare lego?

Vi har masssssse lego, som vi har arvet etter mine to yngre brødre. Veldig mye spesialdeler som jeg egentlig ikke vet hva er. Kunne tenke meg å fått sortert legoen skikkelig i mange esker, for å gjøre det litt mer oversiktlig når man skal bygge, og for litt mer orden.
Hva har du gjort for å sortere legoen?
Tips til esker som egner seg?

Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 17:59   #2
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan best oppbevare lego?

Vi har også masse, og det er plass til overraskende mye i slike sluk-bokser som fiskere bruker, da blir det sortert og!

Gammel 19-10-08, 18:05   #3
Left
Passiv

Standard

Aha! Det var ikke dumt. Skal ta meg en tur på Ergo i morgen jeg, og se hva de har der. De har sånne verktøykassegreier også, med mange skuffer - da blir det oversiktlig, og litt mer gøy å bygge, enn når du må grave i ei diiiiiger plastkasse på hjul, som er smekkfull. Den delen du vil ha er selvsagt på bunnen. Jeg har en hel sånn tupperware sukkerboks full med bare legomenn Det sier litt om mengden.

Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 11:18   #4
vimsemamma
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: fra østlandet
vimsemamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

jeg har masse spesialdeler i forskjellige plastbokser og resten i en stor kasse. Kunne egentlig tenkt meg ett legoteppe å hatt det i istedenfor. Tror jeg satt en hel dag og sorterte den gangen jeg fikk ånden over meg, og jr ble veldig glad for det og har sittet mye med lego etterpå

vimsemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 11:53   #5
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Vi har kjøpt en sånn her på IKEA, med kasser i forskjellige farger og størrelser.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 11:57   #6
vimsemamma
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: fra østlandet
vimsemamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

ja sånn har jeg også lyst på, men det er for å oppbevare alle de andre lekene i huset her litt overflod for å si det sånn

vimsemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.