|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen som vet om Beaucarnea er giftig?Noen som vet om Beaucarnea er giftig? Katten min skal absolutt tygge på den... vet ikke om det er så bra. Det er ikke bra for planten, men vet ikke om det er så bra for katten heller og klarer ikke å finne noe om det på nettet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som vet om Beaucarnea er giftig.Ikke giftig, nei. |
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Noen som vet om Beaucarnea er giftig.Eh... Ikke farlig for mennesker, ihvertfall. |
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som vet om Beaucarnea er giftig.Har ikke katter innebygget rader for sånt? *har alltid stolt på katten* |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pessimistisk Optimist.
Sv: Noen som vet om Beaucarnea er giftig?Godt å høre at den ikke var giftig. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pessimistisk Optimist.
Sv: Noen som vet om Beaucarnea er giftig?Emma, hvor fant du den informasjonen? Kanskje jeg kan sjekke flere planter samme sted. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pessimistisk Optimist.
Sv: Noen som vet om Beaucarnea er giftig?
Tusen takk. Der fant jeg noen. Tror jeg må grave frem mine gamle plantebøker og friske opp kunnskapene noe. Var på "salg" hos Ica Maxi i dag og kjøpte to store planter til 40 kroner stk. En Ficus Benjaminus, og en syngonium...så nå lurer jeg på hvor høyt over bakken jeg må plassere disse. Mener syngoniumen kan forårsake hud irritasjone, men kan ikke huske at bjørkefiken gir noen slike utslag. |
|
|
|
![]() |
|
|