|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sover du middag?Ja, det lurer jeg på.
![]() |
#4 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sover du middag?Jeg gjorde det før jeg fikk barn. 15-20 minutter etter middag. :gamlisungdom: Etter at vi ble flere er det klin umulig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Sover du middag?Nei, kun når jeg er syk. Jeg blir skikkelig kroppsklein hvis jeg sover midt på dagen. Mannen derimot har stor utbytte av å sove 10 minutter om han er trøtt.
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Sover du middag?Nei, det gjør jeg ikke. Har ikke tid til sånn |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
WF: BNBE
![]() Sv: Sover du middag?Jepp, nå som jeg er gravid gjør jeg det. Jeg er så sliten for tiden at jeg benytter enhver anledning til å ta en liten lur. Uten at det hjelper så veldig på utholdenheten på kvelden.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Sover du middag?Ikke så ofte lenger nei. Men for ett år siden var det egentlig ganske ofte... Jeg tror det hjalp åbli kvitt 25 kg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sover du middag?Nei. Hvis jeg sover på dagen, må jeg starte om på nytt igjen, med koffein og greier, og det tar lang tid før jeg er meg selv igjen.
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Sover du middag?Jeg sover aldri på dag/kveldstid - ikke før jeg er i senga mi. |
![]() |
![]() |
#13 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Sover du middag?Nei, det gjør jeg ikke. Blir ikke tid til det, og dessuten blir jeg så utrolig grinete av å sove om dagen. Har vel strengt tatt ikke noe behov for det heller.
![]() |
#14 |
maler
|
![]() Sv: Sover du middag?Jobber ujevnt, sover ujevnt... det hender mao jeg har power-nap, spes om jeg er gravid eller ammer. Eller om det er dagen etter mye nattjobbing. Det som er skummelt med sånne power-napper er at man fort kan komme inn i spiralen sove litt for lenge på ettermiddagen ----> ikke trøtt om kvelden----> alt for lenge oppe ----> stuptrøtt neste dag ----> enda mer behov for enda lengre hvil på ettermiddagen.... *erfaring* |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Sover du middag?Nei, det har jeg ikke tid til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Sover du middag?Ikke sjans i havet her heller. Men om gubben er hjemme hender det oftere og oftere at han setter seg ned med guttene på fanget og ser barneTV, etter 10sek så sover han...
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sover du middag?Nei, jeg får ikke sove på kvelden hvis jeg sover på ettermiddagen. Det frister innimellom må jeg innrømme. Jeg sovnet ved spisebordet for noen dager siden da, skulle bare legge hodet litt nedpå, og borte var jeg. Våknet etter en halvtime med ansiktet fullt av striper fra genseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|