Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hjelp til babygave?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-08, 17:42   #1
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hjelp til babygave?

Jeg trenger hjelp til å finne superfin presang til min venninnes nyfødte babygutt. Det er så lenge siden jeg hadde småbarn selv at jeg ikke finnes orientert lenger, men jeg husker at jeg for et par år siden fikk hjelp til å kjøpe noen superkule klær til et par guttebabyer. Det var bodyer i jordfarger med morsomt trykk på (jeg husker ikke helt hva, men tror det var "Schools out" eller noe lignende). De ble levert i fancy "design"-pose, og jeg tror bestemt at de ble kjøpt på Grünerløkka. Er det noen som vet hva jeg mener eller har andre forslag?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 17:46   #2
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til babygave?

http://www.babydesign.no/comersus/st...Categories.asp

Disse er utrolig søte. Du velger selv farge og figur, og selvsagt navn. Tror de holder til på Sagene.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 17:51   #3
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

http://villervalla.se/STARTSIDA/tabi...E/Default.aspx

Et fint og godt klesplagg?
En heldress i str.62 av bedre kvalitet kanskje?
Det har jeg lyst på til min kommende sønn =)

Gammel 25-10-08, 20:09   #4
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg vet ikke hva du mener, men en av de tingene jeg satt mest pris på at lillesøster fikk var skinntøfler.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 20:21   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En fin ulldress - f.eks den fra katvig er jo nyttig nå når vinteren er her.

Ellers så har jo troll noe herlig i ullfleece

Gammel 25-10-08, 20:43   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg ullplagg til baby - gjerne med litt spreke farger som hos krokofanten.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 08:52   #7
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tusen takk for svar, alle! Jeg tror jeg vil kjøpe ullklær. De fra Katvig var kjempesøte, er det noen som vet hvor de selges (i Oslo)? Jeg finnes som sagt ikke orientert når det gjelder babyklær lenger.

Gammel 27-10-08, 11:16   #8
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Tusen takk for svar, alle! Jeg tror jeg vil kjøpe ullklær. De fra Katvig var kjempesøte, er det noen som vet hvor de selges (i Oslo)?

Liten og Tøff på Grünerløkka fører Katvig. De ulldressene er kjempedeilige, perfekt gave.

Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 11:51   #9
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Too Me - dansk merke. De har så utrolig mye flott!!

Gammel 27-10-08, 12:10   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De bodyene finnes på Brandstad på Oslo City, av alle steder. Min favoritt er den med påskriften "My real dad is in prison"

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 20:27   #11
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Too Me - dansk merke. De har så utrolig mye flott!!

Me Too mener du vel?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 00:49   #12
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

De som jeg tror du mener i hovedinnlegget, og som aC snakker om, skal finnes her: Ugly Childrens Clothing

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.

Sist redigert av Søster : 29-10-08 kl 10:07. Årsak: fikset link
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 22:06   #13
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Me Too mener du vel?

ja, d var d jeg mente

Gammel 28-10-08, 22:07   #14
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Liten og Tøff på Grünerløkka fører Katvig. De ulldressene er kjempedeilige, perfekt gave.

De var nydelige! Pris? Jeg har også en venninne som straks får en babygutt. Babygutten er nr 3 i en søskenflokk på snart 3, og kan sikkert arve alt han vil, men noe nytt til ham er nå koselig da.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 22:12   #15
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Standard

Takk for svar igjen! I utgangspunktet var jeg jo på jakt etter en body, og den teksten aC nevnte gjorde meg ikke mindre interessert. Fantastisk! Men ullklær er sikkert litt mer fornuftig. Jeg skal tenke.

Gammel 28-10-08, 22:53   #16
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

De var nydelige! Pris? Jeg har også en venninne som straks får en babygutt. Babygutten er nr 3 i en søskenflokk på snart 3, og kan sikkert arve alt han vil, men noe nytt til ham er nå koselig da.

Fibi la ut en tråd her for noen dager siden og hadde funnet ut at http://www.baldrian.no hadde disse til lavest pris (299)

Gammel 28-10-08, 22:58   #17
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Jeg synes forøvrig at http://www.probat.no også har stilige bodyer jeg da...

FOrøvrig så har koolkidz uglycc-bodyer

Gammel 29-10-08, 21:19   #18
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Passer perfekt til venninna mi som nylig har blitt tobarnsmor.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.